۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۶۴۲۵۸
آیت الله کعبی در گفت‌وگو با رسا:

طلاب و فضلا از دانش، تقوا و بصیرت آیت الله ممدوحی الگو بگیرند

طلاب و فضلا از دانش، تقوا و بصیرت آیت الله ممدوحی الگو بگیرند
عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان با بیان اینکه آیت الله ممدوحی یک فیلسوفِ فقیه و با بصیرت بودند، گفت: طلاب و فضلای حوزه های علمیه باید از دانش، تقوا و بصیرت ایشان الگو بگیرند.

آیت الله عباس کعبی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در حاشیه مراسم تشییع مرحوم آیت الله ممدوحی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به ابعاد شخصیت علمی و انقلابی این عالم فقیه گفت: ایشان یک فیلسوفِ فقیه و با بصیرت بودند.

وی نقش آفرینی مرحوم آیت الله ممدوحی در مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: ایشان در کنار برخورداری از مقامات علمی، همواره در مجلس خبرگان و جامعه مدرسین حضور فعالانه داشتند.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری به تأثیرگذاری مرحوم آیت الله ممدوحی در حوزه های علمیه اشاره کرد و افزود: ایشان با تربیت شاگردان بسیار بصیر همواره در حوزه های علمیه منشأ اثر بود.

وی با بیان اینکه مرحوم آیت الله ممدوحی کتب تحقیقی بسیار باارزشی در مباحث معقول و منقول به رشته تحریر در آورده است، خاطرنشان کرد: ایشان در دوران کسالت خود نیز صحیفه سجادیه و نهج البلاغه را شرح داد.

آیت الله کعبی فقدان مرحوم آیت الله ممدوحی را خسارت و ثلمه بزرگی برای حوزه های علمیه دانست و تأکید کرد: طلاب و فضلای حوزه های علمیه باید از دانش، تقوا و بصیرت ایشان الگو بگیرند./841/ت302/ق

ارسال نظرات