۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۶۴۲۷۹

دستورکار هفته آتی مجلس شورای اسلامی

دستورکار هفته آتی مجلس شورای اسلامی
جلسه رأی اعتماد به گزینه پیشنهادی وزارت صمت و پاسخ وزیر نفت به سؤال نماینده دشستان بخشی از دستور کار هفته آتی مجلس شورای اسلامی است.

به گزارس سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، دستورکار آتی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه (6،8 و 9 مهر) اعلام شد.

برهمین اساس، گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح 2 فوریتی استفساریه بند «ج» ماده 112 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی اعاده شده از شورای نگهبان، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح اصلاح ماده 54 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم اعاده شده از شورای نگهبان و گزارش کمیسیون آموزش در مورد رد طرح یک فوریتی اصلاح ماده الحاقی مصوب 13 شهریور 97 به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب 15 مهر 88 و اصلاحات و الحاقات بعدی بخشی از ای دستورکارها است.

طرح ابراهیم رضایی نماینده دشتستان و تعداد دیگری از نمایندگان از بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و همچنین سخنرانی امیر موسوی فرمانده ارتش و سردار سلامی فرمانده سپاه به مناسب هفته دفاع مقدس و انتخاب نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها و تحلیف نمایندگان منتخب بخش دیگری از این دستور کارهای صحن علنی مجلس است.

بررسی برنامه و صلاحیت علیرضا رزم‌حسینی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت و اخذ رأی اعتماد به او از دیگر دستورکارهای آتی مجلس است.

برای اطلاع از جزئیات دیگر دستورکارهای صحن علنی مجلس در هفته آتی اینجا را مشاهده کنید./841/د102/ق

ارسال نظرات