۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۶۶۴۴۶۸
امام جمعه قشم:

تربیت حاج قاسم‌ها از بارزترین دستاوردهای دفاع مقدس است

تربیت حاج قاسم‌ها از بارزترین دستاوردهای دفاع مقدس است
هرمزگان - حجت‌الاسلام تارم گفت: جبهه‌ها تجلی آیات خداوندی است و تربیت حاج قاسم ها یکی از بارزترین دستاوردهای دفاع مقدس به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از هرمزگان، حجت‌الاسلام میثم تارم شامگاه شنبه در محفل «شبی با شهدا» در حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) قشم اظهار کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی به تاسی از رهبر معظم انقلاب یک اصل است که باید مورد توجه همگان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه شروع موج سوم کرونا را می‌توان ثمره سفرهای غیرضرور‌ و بی توجهی به شیوه نامه های بهداشتی دانست، افزود: روزانه حدود ۲۰۰ نفر جان خود را از دست می‌دهند که مسئله ای بسیار قابل توجه است.

امام جمعه شهرستان قشم با بیان اینکه روحانیت نسبت به جمعیت خود، بیشترین شهید را در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است، ابراز داشت: این بدان معناست که روحانیت جلودار جبهه‌های نبرد بوده و به کلام بسنده نکرده است.

حجت الاسلام تارم با تاکید بر اینکه تبیین نقش گسترده و بی بدیل روحانیت در دفاع مقدس نیازمند تحقیق و پژوهش است، افزود: روحانیت در دفاع مقدس به خوبی ایفای نقش کرده که حضور فیزیکی تنها یکی از این نقش ها است.

وی اضافه کرد: دین شناسی واقعی و عملی حضور در جبهه‌ نبرد حق و باطل است و جبهه ها تفسیر عملی قرآن کریم است.

امام جمعه قشم بیان کرد: علاوه بر ضرورت حضور عده ای در پشت جبهه‌ها، از هر قشری باید گروهی در جبهه حضور فیزیکی داشته باشند.

حجت الاسلام تارم گفت: جبهه‌ها تجلی آیات خداوندی است و تربیت حاج قاسم ها یکی از بارزترین دستاوردهای دفاع مقدس به شمار می‌رود./851/پ210/ب1

ارسال نظرات