۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۶۴۵۰۷
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

جدیت بی وقفه آیت الله ممدوحی در نشر معارف دین ستودنی بود

جدیت بی وقفه آیت الله ممدوحی در نشر معارف دین ستودنی بود
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین ایرانی گفت: تلاش آیت الله ممدوحی در نشر معارف دین و پرورش شاگردانی در مسیر گسترش علوم دینی مایه افتخار همه ماست.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی اظهار کرد: دشمنان اسلام و نظام در صدد ضربه زدن هستند و همیشه از وجود عالمان دینی که همواره حامی نظام و ولایت هستند می ترسند و از فقیه دانشمندی همچون آیت الله ممدوحی که پرورش یافته حوزه درسی بزرگانی چون علامه طباطبایی(رض) بود، انتظاری غیر از تبعیت محض از ولایت و حمایت از نظام اسلامی نمی رفت.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: آنچه موجب ماندگاری دین در گذشته و استحکام ارزش های انقلابی در بیش از ۴ دهه از عمر پربرکت نظام اسلامی شده، همگامی و بصیرت انقلابی عالمان فرهیخته، همچون آیت الله ممدوحی است.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی با اشاره به حضور ایشان در حوزه علمیه و فعالیت های مختلف ایشان، افزود: حضور ایشان به عنوان عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در فصول مختلف سال خصوصاً ایام تبلیغی با ایراد سخنان ارزشمند خود، دریایی از معرفت الهی و پیام مکتب انسان ساز اهل بیت(ع) را در اختیار اهل دل قرار می داد و مردم استفاده می کردند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری جلسات درس آشنایی با نهج البلاغه توسط آیت الله ممدوحی در کرمانشاه، در سالهای متمادی باعث حضور زیاد مردم شده بود و با اشتیاق در این جلسات حضور پیدا می کردند./1400//102/خ

ارسال نظرات