۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۶۴۶۴۳

مرکز آموزش علوم اسلامی ویژه بانوان در بستان افتتاح شد

مرکز آموزش علوم اسلامی ویژه بانوان در بستان افتتاح شد
مراسم افتتاحیه مرکز آموزش علوم اسلامی ویژه بانوان با همکاری حوزه بسیج خواهران حضرت فاطمه(س) در شهر بستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم افتتاحیه مرکز آموزش علوم اسلامی ویژه بانوان در بستان با حضور امام جمعه دشت آزادگان، فرمانده سپاه پاسداران دشت آزادگان، نماینده ولی فقیه در سپاه، معاونت فرمانداری دشت آزادگان، ریاست آموزش پرورش، رییس اداره تبلیغات اسلامی دشت آزادگان، ریاست دانشگاه،مسئول اداره تبلیغات اسلامی، معتمدین شهر و شهردار بستان برگزار شد.

خانم بیت سیاح، مدیر مدرسه حضرت خدیجه سوسنگرد،در خصوص هدف از افتتاح این مرکز گفت: این مرکز با همکاری حوزه بسیح خواهران حضرت فاطمه (س) و با هدف آموزش علوم و معارف اسلامی، برای بانوانی که امکان حضور را طول هفته ندارند ولی علاقه مند به علوم اسلامی هستند این مرکز را افتتاح کردیم.

مدیر مدرسه حضرت خدیجه سوسنگرد، در خصوص فعالیت این مرکز و نحوه برگزاری کلاس ها عنوان داشت: کلاس ها، دو رو در هفته است، در قدم اول با استقبال خوبی مواجه شدیم، ۵۰ نفر با مدرک دیپلم و لیسانس ثبت نام شده است.

خانم بیت سیاح، تشکیل مرکز آموزش علوم اسلامی را از آثار و برکات انقلاب اسلامی خواند و افزود:امروزه مدیریت پایگاه های فرهنگی را همان فرزندانی بر عهده دارند که امام خمینی( ره) فرمود:«سربازان من، در گهواره ها هستند» می توان دید پیش بینی حضرت امام محقق شد.

مدیر مدرسه علمیه سوسنگرد، با اشاره به احساس مسئولیت و تکلیف حوزه علمیه حضرت خدیجه سوسنگرد در قبال برپایی برنامه های فرهنگی حوزه علمیه افزود: این را مدیون موفقیت های حوزه علمیه حضرت خدیجه می بینیم با توجه به اینکه در چارت اداری ما، چنین آیین نامه و تکلیفی به حوزه علمیه نشده است ولی احساس مسئولیت و تکلیفی که ما با توجه به اینکه فرزندان این مناطق هستیم ما را به این امر وا داشت.

وی در پایان با بیان اینکه آمادگی لازم را برای افتتاح همین مرکز در سایر شهرها گفت: آمادگی لازم را داریم در شهرهای هویزه، حمیدیه و کوت همین مراکز را ان شإالله با کمک مسئولین برگزار کرده و به زودی شاهد افتتاحیه مراکز علوم اسلامی در این شهرها خواهیم بود./9456//310/ب1

ارسال نظرات