۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۶۶۴۶۷۹
عضو کمیسیون معادن و صنایع مجلس شورای اسلامی:

برنامه رزم‌حسینی برای وزارت صمت جامع نیست

برنامه رزم‌حسینی برای وزارت صمت جامع نیست
عسگری با بیان اینکه برنامه رزم‌حسینی برای وزارت صمت جامع نیست،گفت: بهتر بود آقای روحانی درباره گزینه‌اش برای تصدی وزارت صمت اسیر سیاست‌بازی در این حوزه نمی‌شد.

مهدی عسگری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به معرفی علیرضا رزم‌حسینی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت صمت، گفت: برنامه آقای رزم‌حسینی برای تصدی وزارتخانه مهمی، مانند صنعت، معدن و تجارت جامع نیست.

وی افزود: آقای رزم‌حسینی تجربیات خوبی در عرصه استانداری‌های کرمان و خراسان رضوی دارد، اما اینها دلیلی بر اینکه بتواند وزیر خوبی در حوزه صنعت، معدن و تجارت نیز بشود، نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید بر اینکه از گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت انتظار داشتیم برنامه بلندمدتی در حوزه تأمین نهاده‌های دامی ارائه کند، گفت: تأمین نهاده‌های دامی با ارز 4200 تومانی موجب تعادل قیمت کالاهای اساسی در بازار می‌شود، اما متأسفانه آقای رزم‌حسینی برنامه جامعی در این حوزه ارائه نکرده است.

عسگری در پاسخ به این پرسش که آیا نقطه قوتی در برنامه‌های گزینه پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت وجود ندارد، اظهار داشت: آقای رزم‌حسینی در جلساتی که تاکنون با نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون صنایع و معادن داشته است، اعلام کرده که در حوزه خارج کردن کارخانجات تولیدی وصنعتی از رکود، برنامه‌های مدونی دارد.

وی با اشاره به معرفی دیرهنگام گزینه پیشنهادی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی دولت به مجلس، اظهار داشت: برای این امر، از تعبیری با عنوان "لج‌بازی" رئیس‌جمهور مطرح شد که بنده آن را قبول ندارم، اما به هر حال نباید وزارتخانه مهمی همچون، صنعت، معدن و تجارت، چند ماه با سرپرست اداره شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: بهتر بود آقای روحانی زودتر درباره گزینه‌اش برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت به جمع‌بندی می‌رسید و  اسیر سیاست‌بازی در این حوزه نمی‌شد.

عسگری در پایان با تأکید بر اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت بیش از 130 روز است که با سرپرست اداره می‌شود، خاطرنشان کرد: معتقدم آقای روحانی در تأخیر برای معرفی گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت اسیر سیاست‌بازی شده است، البته این همه مدت تأخیر نیز از سوی نمایندگان پذیرفتنی نیست، به طوری که در این مدت از طریق معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در این زمینه به آقای روحانی تذکر داده‌ایم./998/ت302/ق

ارسال نظرات