۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۴
کد خبر: ۶۶۴۸۳۸

یادواره آبروی محله با حضور جوانان گچسارانی +تصاویر

یادواره آبروی محله با حضور جوانان گچسارانی +تصاویر
یادواره «آبروی محله» به نیابت از دانشجوی شهید «تیمور شریفی» در محله زندگی پدر و مادر این شهید بزرگوار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم آبروی محله، افتخار محله به یاد شهید دانشجو «تیمور شریفی» به مناسبت گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس، در مقابل درب منزل این شهید والا مقام در گچساران برگزار شد.

در این مراسم معنوی رضا شریفی با صدایی بغض انگیز به بیان خاطراتی از برادر شهیدش پرداخت و گفت: توجه به معنویات و دوری از گناه، احترام به پدرو مادر، توجه به امر تحصیل و کمک به امرار و معاش خانواده از خصوصیات بارز شهید «تیمور شریفی» بود.

وی افزود: این شهید والامقام سالها مفقود الاثر بود که بعد از دلتنگی ها و دعای فراوان پدر و مادر شهید، پیکر پاکشان به میهن بازگشت.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام رشیدی کیا، امام جمعه موقت گچساران، شهدا را چراغ راه جوانان برشمرد و گفت: امروز هرچه داریم از برکت وجود همین خانواده های معظم شهداست. خانواده ها و مادران شهدا به سیره بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) خالصانه عمل کردند و برای عزت و سربلندی اسلام از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

این مراسم که با استقبال زیادی از سوی جوانان برگزار شد، مداحان و راویان دفاع مقدس یاد و خاطره‌ شهدا را با برنامه های تهیه شده گرامی داشتند.

در پایان این مراسم که به همت بسبج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران و کمیته خادمان شهدا برگزار شده بود از تصویر یادبود شهید «تیمور شریفی» به همراه پدر و مادرش رونمایی شد.

 

مراسم  شهدا آبروی محله   در یکی از محلات گچساران برگزار شد

 

 

ارسال نظرات