۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۶۶۴۹۰۷
حجت الاسلام موسوی‌لارگانی:

رؤسای قوا به سفر می‌روند ولی روحانی به مجلس نمی‌آید

رؤسای قوا به سفر می‌روند ولی روحانی به مجلس نمی‌آید
عضو هیأت رییسه مجلس با انتقاد از حسن روحانی به دلیل عدم حضور در صحن علنی مجلس گفت: وقتی رؤسای قوا به استان‌های مختلف سفر می‌کنند چرا روحانی به مجلس نمی‌آید؟

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 9 مهر 99) در جلسه علنی مجلس و در تذکری اظهار داشت:‌سؤال از رئیس‌جمهور از  سوی 196 نماینده امضا شده است و اگر آن را در دستور کار قرار می‌دادیم وی به مجلس و نمایندگان توهین نمی‌کرد که در صحن علنی حاضر نشود.

وی افزود: نمایندگان مجلس عصاره فضائل ملت هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:‌طبق قانون رئیس‌جمهور وقتی وزیر را به مجلس معرفی می‌کند باید در صحن علنی حاضر شود. ولی او این کار را نکرد. 

موسوی‌لارگانی خاطرنشان کرد: شان وجایگاه روسای قوا با یکدیگر یکسان است در حالیکه رییس قوه قضائیه و رییس قوه مقننه بین مردم حاضر می‌شوند و حتی اخیرا آیت الله رئیسی به اردبیل سفر کرده و با مردم دیدار کرده و قالیباف هم به استان خوزستان رفته و در همه شهرستان‌های آن حاضر شد.

وی افزود:‌رییس‌جمهور حتی حاضر نشده در جلسه مجلس که 280 نماینده در آن حاضر هستند و هفته‌ای سه جلسه علنی دارند حاضر شود.

عضو هیأت رییسه مجلس گفت:‌اگر خطری وجود دارد برای همه نمایندگان است. در حالی که پست و جایگاه نمایندگان همتراز وزرا است.

موسوی‌لارگانی گفت:‌رییس‌جمهور اگر برای پاس به سؤالات نمایندگان مجلس در صحن حاضر نمی‌شود حداقل دعوت شود تا سؤالاتمان را جواب دهد./998/د102/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حسن
France
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۲
.. از دیو و دد ملولم و انسانم ارزوست
0
0