۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۶۶۴۹۳۳
امام جمعه موقت کرمانشاه:

جایگاه شهدای مدافع سلامت کمتر از جایگاه رزمندگان 8 سال دفاع مقدس نیست

جایگاه شهدای مدافع سلامت کمتر از جایگاه رزمندگان 8 سال دفاع مقدس نیست
کرمانشاه ـ امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: جایگاه عزیزانی که در این روزها در مقابله با بیماری کرونا جان خود ر از دست می دهند کمتر از شهدای هشت سال دفاع مقدس نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی ظهر امروز با خانواده های جمعی از شهدای مدافع حرم این شهر دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه موقت کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: جایگاه عزیزانی که در این روزها در مقابله با بیماری کرونا جان خود ر از دست می دهند کمتر از شهدای هشت سال دفاع مقدس نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی با اشاره به اینکه در طول 8 ماه گذشته تاکنون شاهد ایثار و جهاد کادر درمانی کشور به ویژه کرمانشاه در میدان مبارزه با کرونا بوده ایم، گفت: از خداومند منان می خواهیم که روح این عزیزان وایثارگران عرصه جهاد را با سید و سالار شهیدان محشور بگرداند.

امام جمعه موقت کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بی شک هر یک از ما در مبارزه با بیماری کرونا وظیفه داریم، اکنون همه ما باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی زحمات کادر پزشکی و درمانی را جبران کنیم.

این استاد حوزوی بیان داشت: بخشی از جبهه مقابه با ویروس منحوس کرونا مردم و بخش دیگری کادر درمان هستند، لذا عدم هماهنگی بین این دو بخش تمام تلاش تیم های پزشکی و درمانی را بی اثر می کند.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: متاسفانه گروه اندکی از جامعه هنوز به عمق فاجعه پی نبرده اند، بنابراین از این شهروندان و هم استانی می خواهیم که با رعایت موارد بهداشتی اجازه ندهند بیشتر از این متحمل هزینه های جانی و مالی شویم.

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه گفت: بی گمان تا زمانی که باور برخی از شهروندان درباره این بیماری تغییر نکند نباید امید داشت که وضعیت استان کرمانشاه و شهرستان های همجوار از قرمز به عادی برگردد./1400//210/خ

ارسال نظرات