۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۶۵۱۱۴
سخنگوی جنبش «حق» بحرین؛

ملت بحرین از همکاری جریان صهیونیستی آمریکایی با رژیم آل‌خلیفه رنج می‌برد

ملت بحرین از همکاری جریان صهیونیستی آمریکایی با رژیم آل‌خلیفه رنج می‌برد
سخنگوی جنبش «حق» بحرین گفت: حکام مستبدی که هیچ مشروعیتی ندارند امروز دستشان را به سمت رژیم کودک‌کش صهیونیستی دراز کرده‌اند.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، عبدالغنی خنجر، سخنگو و فعال جنش «حق» بحرین، در همایش بصیرتی «شب بحرین» با هدف نکوداشت ایثار، رشادت و مظلومیت‌های ملت بحرین که در مدرسه لبنانی‌های قم برگزار شد، ضمن محکوم کردن خیانت برخی دول عربی در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این همکاری و عادی‌سازی روابط برای منطقه خطرناک است.
 
وی با بیان اینکه ملت بحرین با هرگونه تعامل و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالف است، افزود: این همکاری نه‌تنها برای ملت بحرین، بلکه برای منطقه خطر دارد. رئیس دستگاه جاسوسی اسرائیل (موساد) طی روز‌های گذشته به بحرین سفر کرد و با رئیس دستگاه امنیتی رژیم آل‌خلیفه دیدار کرد. این مسئله کاملاً مبرهن است که حضور صهیونیست‌ها در بحرین، یک خطر برای ملت بحرین و منطقه است.

سخنگوی جنبش «حق» بحرین اظهار کرد: رژیم آل‌خلیفه از توافق با رژیم صهیونیستی برای مقابله با ملت بحرین استفاده می‌کند. از دهه‌ها پیش شاهد توطئه‌هایی با مشارکت آمریکا علیه ملت بحرینی طراحی و اجرا شد، این ملت اکنون شاهد ارتش سعودی و حضور صهیونیست‌ها در خاک خود است، با این وجود ملت بحرین به قیام مسالمت‌آمیز خود ادامه می‌دهد.

وی با ذکر این مطلب که عده‌ای از شهروندان بحرینی به دلیل شرکت در تظاهرات علیه توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی احضار شدند، بیان کرد: عده‌ای دیگر از این شهروندان هم به دلیل مخالفت با این توافق به زندان افتادند. محور مقاومت باید تصمیمات استراتژیکی در قبال حضور صهیونیست‌ها در بحرین بگیرد. ملت حسینی بحرین مخالف عادی‌سازی روابط با محور صهیونیستی آمریکایی هستند.

خنجر در پایان تصریح کرد: مردم بحرین به برگزاری مراسم‌های حسینی اصرار دارد، اما رژیم آل‌خلیفه هر سال به دنبال سرکوب شعائر عاشورایی است. امسال نیز این رژیم به بهانه کرونا سعی کرد جلوی احیای مراسم عزاداری حسینی را در بحرین بگیرد، اما مردم و علمای بحرین این نقشه رژیم آل‌خلیفه را بر هم زدند و مراسم‌های عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت باشکوه در بحرین برگزار کردند./د102/ف
ارسال نظرات