۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۶۶۵۲۸۰
معاون برنامه‌ریزی و ارزیابی مرکز خدمات خبر داد؛

حمایت مضاعف مرکز خدمات از طلاب فعال

حمایت مضاعف مرکز خدمات از طلاب فعال
معاون برنامه‌ریزی و ارزیابی مرکز خدمات با اشاره به طرح هدفمندی خدمات، گفت: در این طرح مرکز خدمات، طلاب فعال از امتیازات بیشتری بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دکتر رحمان یاسی معاون برنامه‌ریزی و ارزیابی مرکز خدمات در نشست "ورود طلاب به بورس آسیب‌ها؛ چالش‌ها و فرصت‌ ها" که عصر امروز در سالن جلسات علامه طباطبایی(ره) مرکز خدمات حوزه علمیه برگزار شد، با بیان اینکه معیشت طلاب به عنوان محور اصلی مرکز خدمات مطرح است، گفت: تاکنون رویکرد مرکز خدمات، کمک مالی مستقیم بوده اما این رویکرد از لحاظ بودجه، امکان استمرار ندارد.

معاون برنامه‌ریزی و ارزیابی مرکز خدمات عنوان کرد: به صورت کلی این رویکرد که مرکز خدمات حوزه علمیه، صفر تا صد معیشت طلاب و خانواده آنها تأمین کند، رویکردی صحیحی نیست.

یاسی با اشاره به اینکه موضوع معاش روحانیت باید در طرازی بالاتر از مرکز خدمات مورد بررسی قرار گیرد، اظهار داشت: باید الگوی تامین معاش روحانیت از جوانب مختلف، به گونه ای تعریف شود که یک معاش آبرومندانه ای را در بر بگیرد.

وی با بیان اینکه نباید همه طلاب در یک سطح مشترک مورد حمایت مرکز خدمات قرار بگیرند، ابراز کرد: در طرح هدفمند سازی خدمات، طلاب فعال بیشتر از سایر طلاب تشویق شده و از امتیازات بهتری بهره مند می شوند./1350/پ202/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
ببخشید شما کدام صفر تا صد را دادید ۱۰هزار تومن میاد برا من ماهی از مرکز خدمات اونم اگه خواستی ببرش من نیازمند صدقه نیستم
1
0