۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۶۶۵۳۷۲
از سوی مدیر گروه تبلیغی جهادی رشد مطرح شد؛

توجه بیشتر گروه‌های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به روضه‌های خانگی

توجه بیشتر گروه‌های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به روضه‌های خانگی
مدیر گروه تبلیغی جهادی رشد گفت: با توجه به محدود شدن مراسم و مجالس عزاداری در محرم به دلیل شیوع ویروس کرونا، سعی شد روضه های خانگی پُر رنگ تر شود.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام خوئینی «مدیر گروه تبلیغی جهادی رشد از گروه های ثبت شده در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی» در گفت‌وگویی فعالیت های فرهنگی تبلیغی این گروه در ماه محرم امسال را تبیین کرد.

وی گفت: با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا در کشور، فعالیت های تبلیغی این گروه در ماه محرم امسال نسبت به سال های گذشته متفاوت بود؛ در راستای سنّت حسنة «مواسات» سعی شد تا علاوه بر فعالیت های تبلیغی به فکر معیشت و بهداشت مردم نیز باشیم که توزیع بسته های معیشتی و بسته های بهداشتی از جمله فعالیت های غیر تبلیغی این گروه بوده است.

مدیر گروه تبلیغی جهادی رشد به رعایت شیوه نامه های بهداشتی اشاره و تصریح کرد: تمامی فعالیت های گروه تبلیغی رشد مبتنی بر رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده است و انصافاً هم مردم عزیز قم نیز با رعایت موارد بهداشتی در مجالس عزاداری سیدالشهداء(ع) حماسه دیگری را آفریدند.

وی، ارتباط روحانیون با جوانان را امری مهم برشمرد و افزود: در ماه محرم امسال، اعضای این گروه به صورت ویژه برای جوانان و نوجوانان سطح شهر برنامه های مختلفی را برگزار کردند که با استقبال خوبی از سوی مخاطبین روبرو شد و نشان داد که علی رغم تلاش دشمنان، ملت ایران به خصوص جوانان در راه دین و انقلاب اسلامی ثابت قدم و استوار ایستاده اند.

حجت الاسلام خوئینی اظهار داشت: با توجه به محدود شدن مراسم و مجالس عزاداری به دلیل شیوع ویروس کرونا، سعی شد روضه های خانگی پُر رنگ تر شود و اعضای این گروه با توجه به درخواست بانیان روضه های خانگی به ارائه سخنرانی و نشر معارف دینی پرداختند.

وی در پایان به کمبود امکانات در جهت فعالیت های تبلیغی اشاره و خاطرنشان کرد: امکانات برای فعالیت های تبلیغی بسیار کم است اما این امر باعث نشد که خللی در فعالیت های این گروه وارد شود و گروه تبلیغی رشد مانند گذشته با تمام ظرفیت به فعالیت های خود ادامه داد./822/د102/ف

ارسال نظرات