۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۶۶۵۵۲۸
مدیر حوزه های علمیه:

برای اجرای طرح‌ها نیازمند همکاری تمام نهادهای حوزوی هستیم

برای اجرای طرح‌ها نیازمند همکاری تمام نهادهای حوزوی هستیم
آیت الله اعرافی با بیان این که در مقام طراحی، حرکت‌های بزرگی انجام شده است، گفت: در اجرای طرح‌ها نیازمند همکاری تمام نهادهای حوزوی هستیم.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله اعرافی در نشستی با مسئولین انجمن های علمی حوزه که در سالن مرحوم آیت الله حائری در مرکز مدیریت حوزه در قم برگزار شد، گفت: با وجود همه کاستی ها و مشکلات بسیار جدی، اقدام به جمع آوری هزار طرح از حوزویان، تحلیل آسیب شناسانه و طراحی کار ویژه روحانیت کردیم.

وی بیان داشت: در ادامه همین برنامه ها، طراحی هایی چون سند ۲۰ سال حوزه، طراحی ۹۰۰ برنامه با دورنمایی ۵ ساله، طراحی ۳۰۰ برنامه بعضا اولویت اول از جمله طرح آمایش حوزه در ارتباط با مسجد، آموزش و پرورش و...برای افق ۲۰ ساله، طرح مجموع برش های برنامه ۵ سال از جمله ۴۰ برنامه با آموزش و پرورش، طراحی درختواره رشته ها، طرح علم سنجی حوزه با مرجعیت علمی حوزه، طرح هوش مصنوعی، درختواره مهارت های حوزه، کمک هزینه های هدفمند، طراحی ۲۰ برنامه برای ارتقاء مدیریت استانها مانند بحث واگذاری آزمون ها هم صورت گرفته است.

مدیر حوزه های علمیه افزود: این مسئله نشان می دهد که در مقام طراحی، کارهای عظیمی در ۴ ساله مدیریت جدید انجام شده و در مقام اجرا، نیازمند همکاری همه نهادهای حوزوی هستیم تا این طرح ها به سرانجام مطلوب برسد.

وی عنوان کرد: این مدیریت در کنار همه طرح ها، برنامه در ارتباط با نظام مانند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، راه اندازی دبیرخانه برای یکصدمین سالگرد حوزه با مشخص شدن وظائف، راه اندازی گفتمان انقلاب اسلامی، توسعه شعب انجمن در استانها، رشد و توسعه درس های مستحدثه، توسعه درس های خارج غیر معاصر، توسعه انجمن حوزه با حضور بانوان و... در طراحی در دستور کار قرار دارد./1324/د102/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
ایجاد تحول آرمان مدیریت جدید است که گام های موثری برداشته شده است.
0
0