۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۶۵۷۹۰
خسروی:

گرانی‌ها و وضع آشفته‌ بازار نتیجه سوء مدیریت است

گرانی‌ها و وضع آشفته‌ بازار نتیجه سوء مدیریت است
خراسان جنوبی - نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی گفت: ولایت مداری حلال مشکلات است و این مهم جز با عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب محقق نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حسین خسروی اسفزار، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، امروز، در یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید یکتا نژاد شهرستان فردوس، با اشاره به گرانی‌های اخیر، اظهار داشت: این گرانی‌ها و وضع آشفته‌بازار نتیجه سوء مدیریت است.

وی افزود: واقعیت جامعه این شده است که قیمت‌ها به‌صورت ساعتی و تصاعدی افزایش پیدا می‌کند و وضع مردم در بازار بورس و خودرو بسیار آشفته است.

خسروی اضافه کرد: البته وزارت صمت متولی تمام گرانی‌های بازار خودرو است و در چند ماه اخیر حرف ما این بود که این وزارتخانه متولی ندارد باید رأی بدهیم تا یکی به‌عنوان متولی انتخاب شود که به مدرس خیابانی رأی دادم اما رأی نیاورد و در انتخاب رزم حسینی هم حرف ما همین بود.

وی با انتقاد از برنامه‌ریزی زودهنگام برخی افراد برای انتخابات سال آینده، ادامه داد: در این شرایط عده‌ای به‌جای اینکه به فکر حل مشکلات مردم و سروسامان دادن به این اوضاع آشفته باشند برای انتخابات سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنند.

خسروی تصریح کرد: باید حواسمان جمع باشد که در شرایط فعلی یک کج‌سلیقگی و سوء مدیریت در کشور می‌تواند برگ برنده‌ای برای رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها باشد آن‌طور که در آبان ماه سال گذشته یک بی‌سلیقگی کشور را به هم‌ریخت.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها کمتر از یک ماه آینده انتخابات دارند حال رئیس‌جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی دنبال برگ برنده‌اند تا بتوانند با سوءاستفاده از ایران و مشکلات آن انتخابات را به نفع خود تمام کنند.

خسروی افزود: ولایت مداری حلال مشکلات است و مشکلات امروز جامعه ما اگر صد دلیل داشته باشد علت اصلی و اساسی آن این است که برخی مسؤولان در خیلی زمینه‌ها به حرف رهبری عمل نکردند؛ چراکه می‌بینیم هر جا به حرف رهبری عمل شد کشور زنده و پاینده شد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام خمینی (ره) به ما درس داد که ولایت‌فقیه همان ولایت رسول‌الله است، اظهار داشت: کلید واقعی مشکلات مردم این است که تابع ائمه اطهار (ع) و حضرت محمد (ص) باشیم و هر چه پیغمبر (ص) می‌گوید محکم به آن عمل کرده و از هر چه نهی می‌کند فاصله بگیریم./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات