۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۶۶۵۷۹۶
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان مطرح کرد؛

ارائه خدمات دینی، فرهنگی و مشاوره ای در شبکه شاد به دانش آموزان

ارائه خدمات دینی، فرهنگی و مشاوره ای در شبکه شاد به دانش آموزان
لرستان - حجت الاسلام ولی پور از ارائه خدمات دینی، فرهنگی و مشاوره ای در شبکه شاد به دانش آموزان خبر داد و گفت: طلاب و مبلغان در این زمینه فعالیت گسترده ای دارند.

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طلاب و مبلغان حوزه علمیه لرستان در قالب طرح های تبلیغی مختلف در مناطق شهری و روستایی مشغول فعالیت هستند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان افزود: در کنار انجام فعالیت های تبلیغی حضوری، امروزه به علت شیوع ویروس کرونا فعالیت طلاب در فضای مجازی گسترده تر شده است.

وی با اشاره به همکاری حوزه و آموزش و پرورش اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری کلاس درس دانش اموزان به صورت آنلاین و مجازی همواره مبلغان و طلاب نیز به صورت مجازی فعالیت های تبلیغی را در جمع دانش آموزان ارائه می دهند.

حجت الاسلام ولی پور اظهار داشت: برگزاری کلاس های قرآنی، نهج البلاغه، کلاس های اخلاق، بیان احکام و پاسخگویی به سؤالات و شبهات از جمله فعالیت های تبلیغی است.

وی اذعان داشت: ارائه خدمات دینی، فرهنگی و مشاوره ای در شبکه شاد به دانش آموزان مدارس از دیگر فعالیت مبلغان طرح هجرت و مدارس امین است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان گفت: فعالیت تبلیغی مبلغان در فضای مجازی فرصتی برای روشنگری و بصیرت بخشی بین دانش آموزان و والدین بوده و در خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمن مؤثر است.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای تقویت فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی اظهار داشت: این مهم امری ضروری برای تبدیدل تهدیدهای فضای مجازی به فرصت است./9451//310/خ

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات