۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۶۶۵۸۱۶

تجلیل رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از آیت الله ترابی + تصاویر

تجلیل رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از آیت الله ترابی + تصاویر
سمنان - رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اهدای لوح تقدیر از سال‌ها تلاش خالصانه عالم مجاهد سنگر‌های جبهه و جمعه و حوزه علمیه، آیت الله ترابی تجلیل به عمل آورد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، ابوالشهید آیت الله سید محمود ترابی از علمای برجسته استان سمنان و دیار عالم پرور دامغان، از اساتید برجسته حوزه‌های علمیه و عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه این استان که خاطره مبارزات وی بارژیم ستمشاهی دوشادوش روحانیت و مردم دیندار این شهرستان و حضور او درکنار رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در دیباچه پرافتخار این خطه ثبت و ضبط شده، به عنوان دومین امام جمعه دامغان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به مدت قریب به ۲۵ سال در سنگر نماز جمعه به مجاهدت در مسیر اسلام و انقلاب پرداخت و علی رغم کناره گیری از کسوت امامت جمعه در سال ۹۴، به لطف خدا با وجود مشکلات جسمانی همچنان در حوزه علمیه این شهرستان به پرورش شاگردان مکتب امام صادق (ع) مشغول است و مردم استان سمنان از انوار وجودی این عالم مبرز و متواضع برخوردارند.

در متن تقدیر حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خطاب به این عالم بزرگوار، که به وسیله حجت الاسلام والمسلمین محسن فاطمی نیا مسؤول دفتر این شورا در استان سمنان تقدیم شد، آمده است: تصویر دقیق و ظریف ارائه شده در "منشور روحانیت" از جهادگران روحانی که بر دوش تعهد سرخشان، ارکان عظمت و افتخار انقلاب اسلامی را حمل نمودند، عمق محبت امام راحل عظیم الشأن (رضوان الله تعالی علیه) به حماسه سازان همیشه جاوید روحانیت را در تاریخ جاودانه نمود. آنان که رساله‌ی علمیه و عملیه خود را به دم شهادت و مرکب خون نوشتند و برمنبر هدایت و وعظ و خطابه‌ی ناس، از شمع حیاتشان گوهر شب چراغ ساختند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: یادگاران دفاع مقدس به ویژه علمای ایثارگری که پرچم جهاد را در جبهه‌ی فرهنگی به دست گرفته اند، به عنوان ادامه دهندگان آن راه مشعشع و گلگون، الگوی عصری و دست یافتنی "ما عاهدوالله علیه" و "منهم من ینتظر" را به آزادگان جهان عرضه می‌کنند و با بصیرت معبر دستیابی به مقام عالی انتظار را از میان میدان پرمخاطره و عیارسنج عاشورا می‌گشایند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در ادامه این تقدیرنامه آورده است: اینک مفتخرم که در نهاد نماز جمعه، به واسطه‌ی حضور جنابعالی، نسل جوان، عطر جانبخش ایثار و شهادت را از وجود شریفتان استشمام می‌کند و می‌آموزد که به حریم یکرنگی، عشق و اعتماد به ولایت وارد شود.

چهلمین سال گرامی داشت دفاع مقدس فرصت مغتنمی است برای تجلیل از ائمه‌ی جمعه ایثارگر، لذا برخود فرض می‌دانم مراتب احترام و ارادتم را به شما سرباز سرافراز امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تقدیم نمایم.
 
محمد جواد حاج علی اکبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه
 
/۹۷۷/پ210/ب1
 
تجلیل رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ازعالم مجاهد جبهه وجمعه وحوزه+تصاویر
 
تجلیل رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ازعالم مجاهد جبهه وجمعه وحوزه+تصاویر
 
تجلیل رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ازعالم مجاهد جبهه وجمعه وحوزه+تصاویر
جواد رمضانیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
صحت و طول عمر برای این عالم ربانی
0
1