۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۶۵۸۲۷
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور:

استفاده از ظرفیت بانوان طلبه در مساجد ضروری است

استفاده از ظرفیت بانوان طلبه در مساجد ضروری است
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری بر لزوم استفاده از ظرفیت بانوان طلبه در محورهای تربیتی و تبلیغی و مسائلی از قبیل اداره جاری امور مدارس تاکید کرد.

به گزارش سرویس حوزه روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در مراسم امضای تفاهم نامه میان حوزه علمیه خواهران و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه ارتباط میان حوزه علمیه خواهران و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه بسیار وسیع و ریشه دار است، افزود: در شورای سیاست گذاری ائمه جمعه به مساله بانوان توجه داریم و بناست که در مسیر پیش رو در این بخش دقت و اهتمام ویژه ای وجود داشته باشد.

وی حوزه علمیه خواهران را یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب دانست و افزود: در مسیر پیش رو شرایط دشوارتری را از نظر وضعیت فرهنگی و تربیتی داریم که مستلزم تدابیر دقیق تر و راهکارهای تازه است و با ارتباط قوی تر، همفکری، همدلی و همکاری ایجاد می شود.

وی بیان کرد: شورای سیاست گذاری ائمه جمعه باید تلاش کند با پیوستی که در شبکه مساجد در حال انجام است، از ظرفیت بانوانی که توفیق حضور در حوزه علمیه خواهران نصیبشان شده و دارای کمال علمی هستند در محورهای تربیتی و تبلیغی و مسائلی از قبیل اداره جاری امور مدارس در شهرها و غیره استفاده کند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: امیدواریم برای ارتقای کیفی و کمی نماز جمعه و فعال سازی ظرفیت هایی موجود در ستادهای نماز جمعه از حوزه علمیه خواهران استفاده کنیم./1370/د102/ف

ارسال نظرات