۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۶۶۶۰۰۹
حجت الاسلام درویشی مطرح کرد؛

تنظیم جمعیت جهان؛ سیاستی صهیونیستی

تنظیم جمعیت جهان؛ سیاستی صهیونیستی
کرمانشاه - رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور با انتقاد از رشد یک درصدی جمعیت کشور، گفت: مدیریت تنظیم جمعیت جهان، یک سیاست صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام عباس درویشی عصر امروز در دیدار جمعی از اعضای انجمن های مردم نهاد و سمن های استان کرمانشاه عنوان کرد: تقابل با جهان غرب و صهیونیست جهانی امروز چهره ای بسیار متفاوت به خود گرفته است.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور گفت: در یک موقعیت زمانی درگیری روبروی نظامی حادث می شود و در زمان دیگری تحریم و فشار اقتصادی و... توسط دشمنان علیه کشورهای مستقل اعمال می شود.

حجت الاسلام درویشی با اشاره به اینکه اکنون دشمن ماهیت نبرد خود را به صورت کامل تغییر داده است، بیان داشت: یکی از سیاست های استکباری و بسیار زیرکانه دشمنان انقلاب و این نظام تلاش برای تغییر نرخ رشد جمعیت در کشور است.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور افزود: در این جنگ طولانی مدت دشمن با استفاده از امکانات رسانه ای همانند سینما، فضای مجازی و... به دنبال نهادینه سازی فرهنگی خاص است که در آن خانواده بدون فرزند به نوعی تبلیغ می شود.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه جمعیت کشور روز به روز به سمت پیر شدن پیش می رود، بیان کرد: متاسفانه علیرغم هشدار کارشناسان و جمعیت شناسان کشور، با روند نرخ باروری در مملکت که کمتر 1.8 درصد است، ایران در آینده ای نه چندان دور به یکی از کشورهای پیر جهان تبدیل خواهد شد.

حجت الاسلام درویشی با اشاره به اینکه خسارت های این رویداد تدریجی بسیار بیشتر از تقابل نظامی و اقتصادی است، گفت: در این نبرد، دشمن هزینه خاصی نمی کند ولی در مقابل کشورمان بسیاری از داشته هایش که همان سرمایه های انسانی است را از دست می دهد.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور در ادامه تصریح کرد: کشوری که میزان رشد جمعیت آن کمتر از یک درصد باشد، بی شک اگر راهکاری برای اصلاح این عدد پیدا نکند آینده ای بسیار سخت در انتظارش خواهد بود.

حجت الاسلام درویشی با اشاره به اینکه مدیریت تنظیم جمعیت جهان، یک سیاست صهیونیستی است، گفت: در این سیاست دشمن با کمترین هزینه ممکن کشورهای مخالف سیاست خود را با این برنامه عملا در بلندمدت فلج می کند و این کار در صورتی انجام می شود که خود ما از آن کاملا بی خبر هستیم.

وی با اشاره اینکه نیازمند تقابل با این سیاست شیطانی دشمنان نظام و انقلاب هستیم، بیان داشت: در جنگ جمعیتی؛ اگر برنامه ای کاربردی نداشته باشیم بی شک این نبرد باعث می شود که کشور عملا در بلندمدت از داشتن نیروی کار محروم شود و این خواسته دلخواه دشمن است.

رئیس امور فرهنگی و روحانیون صنعت نفت در منطقه ۷ کشور افزود: به همین منظور تمامی فعالان فرهنگی به ویژه انجمن ها و سمن های مردم نهاد می توانند در این حوزه کشور را با اطلاع رسانی دقیق و هوشمندانه یاری دهند تا باورهای غلط درباره فرزندآوری که از سوی دشمنان که به ملت تحمیل شده است، از بین برود.

حجت الاسلام درویشی در پایان سخنان خود گفت: البته نباید کار اصلاح فرهنگ فرزندآوری را یک تنه به بخش غیردولتی و سمن و انجمن های مردم نهاد سپرد، بلکه دولت نیز در این میان وظیفه دارد که جامعه را از این خطر بزرگ حفظ کند./1400/پ202/ب1

ارسال نظرات