۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۶۶۶۰۲۸

ابراز نگرانی دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان از ممانعت برگزاری مراسم مذهبی

ابراز نگرانی دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان از ممانعت برگزاری مراسم مذهبی
دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در این کنفرانس ضرب و شتم عزاداران توسط پلیس و نهادهای امنیتی کشور بخاطر برگزاری مراسم اربعین حسینی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، کنفرانس خبری حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان درباره اوضاع فعلی پاکستان در دفتر مرکزی این حزب برگزار شد.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در این کنفرانس ضرب و شتم عزاداران توسط پلیس و نهادهای امنیتی کشور بخاطر برگزاری مراسم اربعین حسینی را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: پاکستان یک کشور اسلامی است و عزاداری را ما یک عمل دینی و عبادت می دانیم و ممانعت از برگزاری عزاداری و برخورد غیرقانونی نسبت عزاداران در کشور را هرگز قبول نخواهیم کرد. 

وی با بیان اینکه بعضی از عناصر میخواهد پاکستان قائد اعظم محمد علی جناح را تخریب کند، گفت: در یک کشور بخاطر برگزاری مراسم عبادی پرونده سازی می شود و این بسیار نگران کننده است،رئیس قوه قضاییه کشور، نخست وزیر و رئیس ارتش برای توطئه کنندگان علیه امنیت و استحکام کشور فکر اساسی بکنند.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان قتل مدیر جامعه فاروقیه را محکوم کرد و اظهار داشت: قتل این روحانی توطئه دشمن است، این قتل به نفع دشمنان دین بوده است.

وی در پایان گفت: قانونی اساسی کشور طبق تعلیمات قرآن و سنت نبوی است و شیعه و سنی در پاکستان مثل برادر زندگی می‌کنند و در ماه ربیع الاول جشن میلاد النبی را شیعه و سنی باهم برگزار خواهند کرد./پ202/ق

ارسال نظرات