۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۶۶۱۳۷
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ؛

کرسی ترویجی خشونت و افراط گرایی در جهان عرب معاصر برگزار می‌شود

کرسی ترویجی خشونت و افراط گرایی در جهان عرب معاصر برگزار می‌شود
کرسی ترویجی خشونت و افراط گرایی در جهان عرب معاصر به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، کرسی ترویجی خشونت و افراط گرایی در جهان عرب معاصر به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

این نشست علمی با ارائه مختار شیخ حسینی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، و نقادی حجت الاسلام محمدجواد خلیلی پژوهشگر اندیشه سیاسی اسلامی و جهان عرب، و علیرضا مقدم برگزار می شود و همت بدرآبادی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نیز دبیر علمی این نشست را بر عهده دارد.

داعش، القاعده، طالبان و... همگی از مصادیق جریانات خشونت گرا و افراطی هستند که سالهای متمادی ضربه های سهمگین مادی و معنوی بر پیکرۀ جهان اسلام و کشورهای مسلمان وارد کردند. ریشۀ این جریانات عمدتاً باورهای افراطی سلفی است. این کرسی علمی ترویجی به تبیین و توضیح عوامل این خشونت و افراط گرایی خواهد پرداخت.

گفتنی است، کرسی ترویجی خشونت و افراط گرایی در جهان عرب معاصر سه شنبه 29 مهرماه از ساعت 10 تا 12 در پردیسان، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی طبقه دوم، تالار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

همچنین علاقه مندان به مباحث جهان عرب می توانند جهت شرکت در این نشست علمی به صورت مجازی به لینک  http://dte.bz/scscenter مراجعه کنند./1324/پ203/ق

ارسال نظرات