۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۶۶۶۳۸۱
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خبر داد؛

تحصیل طلاب پایه اول کرمانشاه به صورت حضوری در مدارس علمیه

تحصیل طلاب پایه اول کرمانشاه به صورت حضوری در مدارس علمیه
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: طلاب پایه اول مدارس علمیه کرمانشاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و اجتماعی به صورت حضوری مشغول تحصیل هستند.

حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول اظهار داشت: با شیوع کرونا و برای حفظ سلامت طلاب و اساتید حوزوی مدارس علمیه استان کرمانشاه بنا بر صلاحدید ستاد مبارز با کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر به جز پایه های اول، دیگر پایه ها ادامه مسایل آموزشی را در فضای مجازی دنبال می کنند و خوشبختانه شاهد همکاری و تعامل خوب طلاب کرمانشاهی با اساتید در فضای مجازی هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین ایرانی با اشاره به اینکه وضعیت قرمز کرونا در کرمانشاه کماکان ادامه دارد، تاکید کرد: مدارس علمیه های هرسین و اسلام آبادغرب به علت شیوع بالای کرونا در آن شهرستان ها در حال حاضر به صورت کامل تعطیل هستند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه اساتید حوزوی برای پاسخگویی به سؤوالات و مشکلات طلاب در مدارس علمیه حضور مستمر دارند، گفت: مدرسه علمیه شهرستان گیلانغرب نیز به علت اینکه امسال در پایه اول پذیرش نداشت در تمام پایه های آن تعطیل است

حجت الاسلام و المسلمین ایرانی در ادامه سخنان خود بیان کرد: تاکنون در بحث تداوم آموزش ها در فضای مجازی هیچ گونه مشکلی در سطح مدارس علمیه کرمانشاه دیده نشده است با این وجود تمهدیدات ویژه ای برای بازگشایی مجدد مدارس علمیه در صورت فروکش کردن بیماری کرونا در استان دیده شده است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در سایر مدارس علمیه طلاب پایه اول به صورت حضوری مسایل آموزشی را در مدرسه علمیه دنبال می کنند./1400//310/خ

ارسال نظرات