۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۶۶۳۴۵
استاد حوزه علمیه مطرح کرد؛

وضعیت منفعل برخی خواص؛ برگ برنده ای برای رسانه های ضدانقلاب

وضعیت منفعل برخی خواص؛ برگ برنده ای برای رسانه های ضدانقلاب
کرمانشاه - استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: وضعیت منفعل برخی از خواص می تواند یک برگ برنده برای رسانه های معاند انقلاب و نظام باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی سالاری امروز در بین طلاب و عزاداران شهادت امام رضا (ع) ضمن تسلیت این روز، بیان کرد: امام رضا علیه السلام یکی از ائمه (ع) بسیار بزرگوار و صاحب مکنت و بزرگی هستند که جایگاه خاصی در بین مردم ایران دارند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: امام رضا (ع) دارای ویژگی های برجسته ای بودند که همین ویژگی ها در زمان حیات این حضرت باعث شد که بسیاری به دین اسلام گرویده شوند که این را باید از جمله کرامات این امام همام دانست.

حجت الاسلام سالاری در ادامه با اشاره به اینکه باید سیره ائمه اطهار علیهم السلام برای همه ما یک کلاس درس بزرگ باشد، افزود: ائمه اطهار الگو و اسوه انسانیت هستند. این بزرگواران به نوعی امانت داران دین الهی خداوند متعال هستند و اجازه نداده اند که بعد از رحلت رسول اکرم (ص) مسلمین سرگردان و بی رهنما شوند.

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه امروز جامعه نیازمند شناخت سیره ائمه اطهار علیهم السلام است، بیان داشت: در دنیای کنونی رسانه ها و فضای مجازی بخش اعظمی از زندگی ما را تسخیر کرده است و به تدریج در حال دور کردن انسان از معنویات هستند، بنابراین باید بتوانیم با داشته های دینی و معنوی که داریم این خلأها را پر کنیم.

استاد حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در این میان نقش مبلغان دینی و طلاب بسیار مهم و تاثیرگذار است، امروز حضور روحانیون و طلاب در جامعه باید بیشتر از گذشته باشد، نباید اجازه دهیم که در جامعه اسلامی خلا اعتقادی و دینی روی دهد.

حجت الاسلام سالاری با تاکید بر اینکه دشمن از هر فرصتی برای استحاله فرهنگی و دینی انقلاب استفاده می کند، گفت: روزانه صدها ساعت برنامه تبلیغاتی و رسانه ای علیه نظام اسلامی از شبکه های فارسی زبان برون مرزی پخش می شود که این رسما یک جنگ فرهنگی برای زدودن روحیه انقلابی جوانان این مملکت است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت منفعل برخی از خواص می تواند یک برگ برنده برای رسانه های معاند انقلاب و نظام باشد، اظهار داشت: کسانی که به نوعی متولی دین و فرهنگ هستند باید اوضاع را به خوبی رصد کنند و اجازه ندهند که باورها و القائات ضددینی در جامعه شیوع پیدا کند.

این کارشناس مذهبی با تاکید بر لزوم روحیه انقلابی طلاب، گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره می فرمایند که طلبه و حوزه های علمیه باید از روحیه انقلابی برخوردار باشند، بی علت نیست، زیرا تنها با داشتن روحیه انقلابی می توان در برابر این همه هجمه تبلیغاتی دشمنان مقاوم باشیم.

حجت الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: طلبه ای که تنها در مباحث درسی خود را سرگرم کند و به مسایل پیرامون خود در جامعه اسلامی بی تفاوت باشد، بی گمان در آینده نمی تواند هیچ نقشی در دفاع از انقلاب و آرمان های آن داشته باشد./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات