۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۶۶۲۵۳
امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی:

عادی سازی روابط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی حاصل بی بصیرتی است

عادی سازی روابط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی حاصل بی بصیرتی است
کرمانشاه ـ امام جمعه ثلاث باباجانی گفت: عادی شدن روابط بین کشورهای اسلامی امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی حاصل بی بصیرتی سران این کشورها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا احمد شیخی امروز در دیدار با جمعی از طلاب اهل سنت پاوه و اورمانات عنوان داشت: رسول اکرم(ص) محور وحدت در جهان اسلام هستند، لذا کسانی که بر طبل تفرقه می کوبند چه ایمان و اعتقادی به حضرت محمد(ص) ندارند.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی در ادامه افزود: جهان اسلام با وجود سرمایه معنوی عظیمی همانند رسول اکرم(ص) نباید در عصر کنونی دچار چنین مشکلاتی باشد، نباید بین برادران مسلمان جنگ و نزاع وجود داشته باشد، زیرا رحمانیت و صلح جویی از صفات بارز پیامبر اکرم است.

این عالم اهل سنت در ادامه با اشاره به لزوم تعامل بیشتر طلاب اهل سنت و تشیع بیان کرد: بسیاری از دستان پشت پرده و خبیث به دنبال ایجاد تفرقه و دودستگی بین سنی و شیعه هستند و بی گمان این توطئه را ابتدا در حوزه های علمیه پیاده می کنند، بنابراین همه باید بصیرت دینی داشته باشید.

ماموستا شیخی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر بصیرت افزایی تاکید داشته و دارند، گفت: تا زمانی مومن به صلاح بصیرت دینی و سیاسی مسلح باشد، هیچ توطئه ای نمی تواند صفوف منجسم مسلمین را برهم بزند.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر وحدت بیشتر جهان اسلام در مقابل جهان غرب، افزود: جهان غرب از هر وسیله ای برای تشدید اسلام هراسی ایجاد می کند و بی شک گروهک های تروریستی دست پرورده غربی ها، صهیونیست و وهابیون هستند.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد و تقویت گروهک های تروریستی برنامه ای شیطانی برای نشان دادن چهره ای بالعکس از اسلام است، بیان داشت: تشکیل گروهک تروریستی داعش، النصر، القاعده و.. با آن همه قدرت که در منطقه پیدا کرده اند را باید نتیجه تلاش دشمنان جهان اسلام دانست، زیرا تجمیع این همه تروریست که به نام اسلام دست به هر جنایتی می زنند کار ابرقدرتهای جهانی است.

ماموستا شیخی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید همه قدردان امنیت حال حاضر در کشور باشیم، گفت: اکنون خاورمیانه کانون درگیری و خونریزی شده است، ولی خوشبختانه شاهد بالاترین ضریب امنیت در داخل کشور باشیم که این را باید یک نعمت بزرگ برای ملت ایران قلمداد کرد.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی به لزوم برخورد با تفرقه افکنان داخلی اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه برخی در داخل کشور با سخنان نسنجیده همان راهی را در پیش گرفته اند که دشمنان جهان اسلام می خواهند و آن راه؛ راهی نیست جز تلاش برای تفرقه و دودستگی بین مسلمین.

این عالم اهل سنت عادی شدن روابط بین کشورهای اسلامی امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی را حاصل بی بصیرتی سران این کشورها دانست و گفت: کار بی خردانه ای که سران امارات و بحرین مرتکب شدند دیر یا زود دامن آنها را خواهد گرفت، زیرا عملا با این کار خود به ملت و آرمان های فلسطین خیانت بزرگی کردند که قابل بخشش نیست./1400//210/خ

ارسال نظرات