۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۶۶۶۲۰۰
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

نماز جمعه کرمانشاه به امامت آیت الله علما برگزار می شود

نماز جمعه کرمانشاه به امامت آیت الله علما برگزار می شود
کرمانشاه - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از برگزاری نماز جمعه این شهر به امامت آیت الله مصطفی علما خبر داد.

عباس سروری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: طبق هفته های گذشته نماز جمعه هفته جاری در شهر کرمانشاه برگزار می گردد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به لزوم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از سوی نمازگزاران گفت: آیت الله مصطفی علما؛ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نماز جمعه این شهر را اقامه خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه حفظ سلامت از اولویت های دین مبین اسلام است، بیان داشت: از همه نمازگزاران درخواست داریم به مانند هفته های گذشته که پروتکل های بهداشتی را به خوبی در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه رعایت کره اند، این هفته هم در این زمینه توجه کافی را داشته باشند.

سروری با تاکید بر اینکه حضور بیماران زمینه ای، افراد مسن و کودکان در نماز جمعه ممنوع است، گفت: از نمازگزاران محترم درخواست می شود که از وسایل شخصی همانند مهر وسجاده، تسبیج، ماسک و... استفاده نمایند.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت سالروز رحلت پیامبر عظم الشان اسلام؛ حضرت محمد(ص) و نیز شهادت امام رضا(ع) مراسم مداحی و نوحه خواهی مختصری نیز در حاشیه نماز جمعه کرمانشاه برگزار می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه سروری در پایان سخنان خود گفت: برای حفظ سلامت نمازگزاران خطبه های نماز جمعه به صورت کوتاه و مختصر برگزار می گردد تا ان شاء الله شاهد سفید شدن وضعیت کرمانشاه در بحث کرونا باشیم./1400//310/خ

ارسال نظرات