۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۶۶۶۴۰۸
دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌کند؛

نشست احکام شرعی معاملات ارز دیجیتال و بورس

نشست احکام شرعی معاملات ارز دیجیتال و بورس
نشست منتخب احکام شرعی معاملات با محوریت ارز دیجیتال (بیت کوین) و بورس به همت مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست منتخب احکام شرعیه معاملات امروز با محوریت ارز دیجیتال (بیت کوین و بورس) به همت مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این نشست آنلاین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبادی برگزار خواهد شد، می‌توانند تا دوشنبه ۲۸ مهرماه به کانال @balagh_ir در پیام رسان ایتا و یا به نشانی اینترنت www.balagh.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است نشست آنلاین منتخب احکام شرعی معاملات ارز دیجیتال و بورس روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۹ و ۳۰ مهرماه از ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

وضعیت دشوار معیشتی، صعود قابل توجه شاخص بازار بورس در چند ماه گذشته و نواسانات مختلف در بازارهای گوناگون اقتصادی سبب اقبال خیل کثیری از مردم به سوی معاملات جدید شده است که طلاب نیز از این قاعده مسثنی نیستند.

فرصت ها و تهدیدهای ناشی از شرایط کنونی، استخراج احکام شرعی مرتبط با معاملات روز، بیان این احکام مبتلا به و بررسی پیامدهای اجتماعی، سیاسی، فرهنگی ورود مردم به بازارهای اقتصادی را از اهمیت خاصی برخوردار کرده است./1350/پ203/ق

ارسال نظرات