۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۶۶۶۴۲۸
حجت الاسلام جعفری:

مسؤولان بدانند هزینه سازش از هزینه مقاومت بیشتر است

مسؤولان بدانند هزینه سازش از هزینه مقاومت بیشتر است
نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: مسؤولان باید بدانند هزینه‌های سازش و تسلیم به مراتب از مقاومت و ایستادگی بیشتر است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام امیرقلی جعفری بروجنی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس گفت: مجلس یازدهم مجلس انتظار و امید برای مردم باید با حفظ جایگاه و امانت‌داری وظیفه خود را نسبت به مردم ادا کند. یک مجلس قوی و کارآمد الزاماتی دارد که باید رعایت شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بخشی از این الزامات عبارت است از احصا اولویت‌های قانونگذاری کشور، ارتقاء کیفیت نظارت و ارتقاء جایگاه مجلس.

وی افزود: امروز نظام سلطه با تمامی توان برای به زانو درآوردن مردم به مصاف اسلام و نظام اسلامی برآمده، در این میدان از مسؤولان انتظار کار جهادی و انقلابی می‌رود و نه کرنش و ترسیدن در مقابل دشمن.

حجت الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: باید نگاه به درون و ظرفیت‌های بی‌بدیل آن باشد و نه نگاه به بیرون. مسؤولان باید بدانند هزینه‌های سازش و تسلیم به مراتب از مقاومت و ایستادگی بیشتر است. ما باید فرصت‌ها را از دل تحریم‌ها درآوریم.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آنچه امروز بیش از تنگناهای اقتصادی و فشار به طبقات ضعیف مردم را زجر می‌دهد به هم‌ریختگی و هرج و مرجی است که در بازار و قیمت‌ها به وجود آمده و معیشت مردم را سخت کرده است.

وی افزود: مشکلات امروز ما ناشی از بی‌توجهی به ظرفیت‌های درونی کشور و سوءمدیریت است. در این شرایط بازگشت ارزش پول ملی، مهار تورم و ایجاد اشتغال و مدیریت بازار جزو وظایف اصلی مدیران است که با عزم جهادی ممکن است./998/د102/ق

ارسال نظرات