۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۶۶۶۴۵۲
کارشناس مسائل غرب آسیا:

هرگز تن به ذلت مذاکره با دشمن نخواهیم داد

هرگز تن به ذلت مذاکره با دشمن نخواهیم داد
خوزستان - سعیداوی گفت: برخی مسؤولان با سیاه نمایی اعلام می‌کنند که برای برون رفت از مشکلات فعلی راه دیگری جز افتادن در دالان تباهی آمریکا وجود ندارد.
جبار سعیداوی، کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، برجام را خسارت تحمیل شده توسط عده‌ای غرب گرا به ملت ایران خواند و در رابطه با نارضایتی آمریکا از خسارت وارد شده به کشور، بیان داشت: با توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری: (اگر ما یک قدم به عقب بازگردیم، آن‌ها به دنبال قدم دوم هستند) دشمن به دنبال براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به آیه شریفه ۲۱۷ سوره بقره: (وَلَا یَزَالُونَ یُقَاتِلُونَکُمْ حَتَّىٰ یَرُدُّوکُمْ عَنْ دِینِکُمْ إِنِ اسْتَطَاعُوا ۚ وَمَنْ یَرْتَدِدْ مِنْکُمْ عَنْ دِینِهِ فَیَمُتْ وَهُوَ کَافِرٌ) عنوان داشت: دشمن بدون وقفه به دنبال جنگ است، تا زمانی که احساس کند می‌تواند دین تان را بگیرد، جنگ زمانی متوقف می‌شود که دشمن عزم، اعتقاد و اراده راسخ ملت را مشاهده کند.

سعیدوای با بیان اینکه در طول تاریخ افرادی با استفاده از نام اسلام در کنار رهبران اسلامی قرار می‌گرفتند و سبب تضعیف روحیه آن‌ها می‌شدند تصریح کرد: صلح امام حسن (ع) نتیجه‌ تسلیم و خیانت خواص و یاران ایشان است، در این زمان هم مسؤولان دارای مناصب مهم، کشور را به سوی تسلیم می‌برند.

وی در رابطه با مجاهدت‌های شهدا برای حفظ تمامیت ارضی کشور بدون هیچگونه چشمداشت، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر خون هزاران شهید در قامت رئیس جمهور و شخصیت‌های عظیم الشأن است؛ هرگز تن به ذلت صلح با دشمن نخواهیم داد.

کارشناس مسائل غرب آسیا ادامه داد: این انقلاب آسان به دست نیامده و برای آن هزینه گزافی پرداخت شده بنابراین حاضر به مذاکره مستقیم نیستیم، چون باید اعتقاداتمان را کنار بگذاریم.

سعیداوی با اشاره به بدهکاری آمریکا در رابطه علل ترس برخی افراد در برابر هیبت پوشالی این کشور اظهار داشت: آمریکا با ۲۲ تریلیون دلار بدهکاری در موضع ضعف قرار دارد، در خصوص ترس این افراد باید گفت یا خائن هستند و تصمیم‌های خائنانه اتخاذ می‌کنند یا برای آن‌ها این تصمیم‌ها گرفته می‌شود.

وی در خصوص ویژگی این مسؤولان در ادامه بیان داشت: این افراد با سیاه نمایی اعلام می‌کنند که برای برون رفت از مشکلات فعلی راه دیگری جز افتادن در دالان تباهی آمریکا وجود ندارد.

سعیداوی در پایان به معنای واژه استسباع اشاره کرد و گفت: با توکل به خدا و اتکا به قدرت داخلی می‌توان در مقابل دشمن ایستاد و بر همه مشکلات غلبه کرد./۹۴۵۴/ت210/ب1
ارسال نظرات