۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۶۶۵۱۳
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری دوره تربیت معلم ویژه طلاب

برگزاری دوره تربیت معلم ویژه طلاب
لرستان - عزیزی از برگزاری دوره تربیت معلم خبر داد و گفت: برگزاری این دوره فرصتی مناسب برای جذب طلاب در عرصه آموزش و نهادینه سازی فرهنگ قرآنی در جامعه است.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری دوره تربیت معلم ویژه طلاب خبر داد و بیان داشت: خواهران طلبه و مبلغ با حداقل ۳۰ و حداکثر ۵۰ سال سن می توانند در این دوره شرکت کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: هدف از برگزاری این دوره و جذب معلمان تحقق تربیت قرآنی در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: دارا بودن گواهینامه دوره آموزش قرائت قرآن کریم سطح ۳ یا قبولی در آزمون معادل از دیگر شرایط شرکت طلاب در این آزمون است.

عزیزی بیان داشت: دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی الهیات، علوم و معارف اسلامی حوزوی از دیگر شرایط شرکت در دوره تربیت معلم است.

وی نهادینه سازی سبک زندگی قرآنی در جامعه را امری مهم برای تقویت و تحکیم بخشی به بنیان خانواده ها و مقابله با آسیب ها و هجمه های فرهنگی دانست.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان به فعالیت تبلیغی طلاب و خواهران مبلغ در فضای مجازی اشاره کرد و بیان داشت: خواهران طلبه در فضای مجازی فعالیت تبلیغی گسترده ای با هدف نهادینه سازی ارزش ها و تقویت باورهای دینی دارند.

وی اظهار داشت: فعالیت خواهران مبلغ در عرصه فضای مجازی فرصتی برای بیان احکام و پاسخ به سؤالات و شبهات دینی جوانان و مقابله با هجمه نفوذ فرهنگی دشمن است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات