۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۶۶۶۵۳۳
حجت الاسلام نقدعلی:

مدیریت روحانی وضعیت معیشت مردم را هر روز بدتر می‌کند

مدیریت روحانی وضعیت معیشت مردم را هر روز بدتر می‌کند
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از مجلس انقلابی مطالبه گری دارند، گفت: رییس جمهور از وضعیت سخت اقتصادی مردم بی خبر است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی، نماینده مجلس شورای اسلامی، در همایش «استیضاح روحانی؛ حق ملت، تکلیف مجلس» که امشب در قم برگزار شد، با بیان اینکه  رییس جمهور هر روز در عرصه اقتصاد، فرهنگ، سیاسی بحث های مختلف و گوناگونی بیان می کند، گفت: هر روز که آقای روحانی در منصب ریاست جمهوری باقی بماند بر مردم جامعه مصیبت جدیدی وارد خواهد شد و ایشان اشتباهی در این جایگاه قرار گرفته است.

 وی با بیان این که با وجود آقای روحانی ملت ایران به سوی ذلت و سرافکندگی حرکت خواهد کرد، افزود: رییس جمهور از امروز مملکت و اقتصاد کشور بی خبر است، در میان دولتمردان تناقض آماری بسیاری مشاهده می شود و برای پایان دادن به اضطراب های موجود اقتصادی و معیشتی باید رییس جمهور استیضاح شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از مجلس انقلابی مطالبه گری دارند، گفت: رد اعتبارنامه نماینده حاشیه دار و حامی دولت سنت حسنه ای بود که در این مجلس پایه گزاری شد و این مجلس نباید اجازه دهد کسانی به جامعه خیانت کنند.

حجت الاسلام نقدعلی بیان کرد: برخی بیان می کنند اگر سه یا چهار نماینده استبضاح و برکنار شوند، دولت وجه قانونی خود را از دست خواهد داد، در حالی که باید رأس دولت استیضاح شود تا شاهد وضعیت نابسامان اقتصادی در کشور نباشیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: اگر آقای روحانی به تمام اشتباهات 7 ساله خود اعتراف کند و با مجلس همکاری و همیاری در عرصه کاهش دغدغه های مردم و بهبود وضعیت اقتصادی داشته باشد؛ تا پایان دولت می تواند به فعالیت خود ادامه دهد.

حجت الاسلام نقدعلی بیان کرد: آقای روحانی با مدیریت ناصحیح، نابخردی و لجبازی بر مشکلات اقتصادی ملت افزوده و وضعیت مردم هر روز بدتر از گذشته می شود./998/پ202/ق

ارسال نظرات