۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۶۶۶۵۴۶
مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه مطرح کرد؛

بارگذاری مطالب آموزشی طلاب خواهر در دو سامانه «سیما» و «مَدرس»

بارگذاری مطالب آموزشی طلاب خواهر در دو سامانه «سیما» و «مَدرس»
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه گفت: مطالب آموزشی برای طلاب خواهر در دو سامانه «سیما» و «مَدرس» به صورت منظم و روزانه در فضای مجازی بارگذاری می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حجت الله فاضلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: با شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری از مراکز به ویژه مراکز آموزشی در کشور، مدارس علمیه خواهران استان کرمانشاه با استفاده از تجربه، تلاش و تعهد اساتید و معاونین حوزوی در کمترین زمان ممکن ادامه مباحث آموزشی را در فضای مجازی دنبال کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه در ادامه بیان کرد: در حال حاضر 12 مدرسه علمیه خواهران در سطح استان در سطح 2 و3 فعال هستند که 3 واحد از این مدارس در شهر کرمانشاه قرار دارند.

حجت الاسلام و المسلمین فاضلی با اشاره به اینکه تداوم تدریس در مدارس علمیه خواهران کرمانشاه به صورت منظم در فضای مجازی پیگیری می شود، گفت: بهره برداری از فضای مجازی برای تداوم آموزش ها در مدارس علمیه خواهران کرمانشاه بسیار منظم و جدی دنبال می شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مطالب آموزشی برای طلاب خواهر در دو سامانه «سیما» و «مَدرس» به صورت منظم و روزانه بارگذاری می شود با این تفاوت که آموزش ها در سامانه «سیما» به صورت آنلاین است ولی در سامانه «مَدرس» مطالب برای طلاب به صورت آفلاین بارگذاری می شود.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه استفاده از سامانه «مََدرس» برای تمامی طلاب خواهر به صورت رایگان است.

حجت الاسلام و المسلمین فاضلی با تاکید بر اینکه اساتید حوزوی به صورت منظم در مدارس علمیه حضور دارند، گفت: تاکنون در بحث آموزش در فضای مجازی در مدارس علمیه خواهران کرمانشاه هیچگونه مشکلی نداشته ایم و تنها برخی از طلاب پایه اول و جدیدالورود که دسترسی به لب تاپ و رایانه ندارند به صورت حضوری در مدارس علمیه آموزش می بینند./1400//310/خ

ارسال نظرات