۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۶۶۴۱۰
امام جمعه کرمانشاه:

تلاش امنیت آفرینان جامعه یک عبادت بزرگ است

تلاش امنیت آفرینان جامعه یک عبادت بزرگ است
کرمانشاه - امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه جای این هنجارشکنان نیست و گفت: تلاش و حضور مقتدرانه نیروی انتظامی به عنوان امنیت آفرینان جامعه یک عبادت بزرگ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به مناسبت هفته نیروی انتظامی جمعی از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی استان کرمانشاه امروز با آیت الله مصطفی علما دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله مصطفی علما در این دیدار ضمن تبریک آغاز ماه ربیع الاول و نیز تبریک هفته نیروی انتظامی بیان کرد: جای دارد از خدمات و تلاش های صادقانه نیروی انتظامی که در راستای تامین امنیت جامعه است، تقدیر و تشکر داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نیروی مردمی و از جنس خود مردم است، گفت: رسیدگی به مشکلات مردم و نیز تامین امنیت استان کرمانشاه باید نصب العین همه شما عزیزان و تلاشگران در نیروی انتظامی باشد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه پلیس حاشیه امنیت برای اوباش و اراذل را در کرمانشاه از بین برده است، افزود: امروز نیروی انتظامی عرصه را بر قانون شکنان و کسانی که برای ناامنی در این استان تلاش می کنند تنگ کرده است و باید گفت که کرمانشاه جای این هنجارشکنان نیست.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: خدمت به مردم و جامعه عبادت است، بنابراین حضور شما به عنوان امنیت آفرینان جامعه یک عبادت بزرگ است که خداوند اجرش را به شما خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه خدمت باید صادقانه و برای رضای خداوند متعال باشد، تاکید کرد: خوشبختانه علیرغم بسیاری از مشکلات شاهد حضور موفق، مقتدرانه و... نیروی انتظامی در سطح جامعه هستیم، زیرا نمی توان حتی یک روز را بدون حضور پلیس و نیروی انتظامی در جامعه متصور شد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه علیرغم تحریم های دشمنان شاهد پیشرفت های شگرفت در کشور هستیم، گفت: جوانان و نخبگان ایران علیرغم فشارهای آمریکایی ها و دیگر دول استکباری به پیشرفت هایی دست یافته اند که همین خود باعث عصبانیت آمریکایی شده است.

آیت الله علما با تاکید به اینکه نیروی انتظامی همواره مورد تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و هست، عنوان کرد: امام خمینی (ع) همواره بر توان و عملکرد نیروهای مسلح ایمان داشتند و اکنون نیز امام خامنه ای هم عملکرد نیروی انتظامی را قابل تقدیر و ستایش می دانند./1400//210/خ

ارسال نظرات