۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۶۶۶۵۶۶
امام جمعه بروجرد:

رونق تولید بستر تحقق توسعه اقتصادی است

رونق تولید بستر تحقق توسعه اقتصادی است
لرستان - حجت الاسلام حسینی بر ضرورت تقویت رونق تولید و فرهنگ سازی در این زمینه تأکید کرد و گفت: رونق تولید بستر تحقق توسعه اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، ظهر امروز در نخستین همایش ملی توسعه پایدار شهرستان بروجرد بر ضرورت رونق تولید تأکید کرد و گفت: باید از تولیدات داخلی حمایت و زیرساخت ها تقویت شود.

امام جمعه بروجرد رونق تولید را بستر رونق اشتغال و توسعه اقتصادی خواند و افزود: برای نقش آفرینی در این عرصه باید از ظرفیت های موجود استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه بروجرد سرشار از پتانسیل ها و توانمندی های خدادادی است، تصریح کرد: بهره برداری صحیح از این ظرفیت ها زمینه ساز و توسعه است.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: فرهنگ سازی برای خرید و مصرف تولیدات داخلی امری مهم در حمایت از تولید داخلی است و نهادهای فرهنگی در این زمینه رسالت خطیری بر دوش دارند.

وی با تأکید بر اینکه از خام فروشی بسیاری از محصولات باید جلوگیری شود، عنوان داشت: برای جلوگیری از ضربه به تولید داخلی و اشتغال باید از واردات بی رویه نیز جلوگیری شود.

امام جمعه بروجرد بیان داشت: با توجه به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور باید در مقام عمل و به دور از شعار اقدام شود و مدیران و مسؤولان با تفکر انقلابی و عمل جهادی برای رفع مشکلات مردم چاره اندیشی کنند./9451//210/خ

 

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات