۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۶۶۶۷۵۷
دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان تأکید کرد؛

وهابیت و صهیونیست؛ خطری جدی برای جھان اسلام

وهابیت و صهیونیست؛ خطری جدی برای جھان اسلام
دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان انفجار مهیب و کشنده شهر کراچی پاکستان را به شدت محکوم کرد و از خانواده جان باختگان حادثه ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اقتدار حسین نقوی دبیر مجلس وحدت مسلمین در ایالت پنجاب پاکستان در سخنانی انفجار مهیب و کشنده شهر کراچی پاکستان را به شدت محکوم کرد و گفت: دولت هر چه زود تر به ریشه های این حادثه مرگبار رسیدگی و امنیت شهر اقتصادی پاکستان شهر کراچی را تأمین کند.

وی با بیان این که مردم خواهان آگاهی نسبت به پشت پرده ماجرای این حادثه اند، ابراز داشت: ما همواره تاکید کرده ایم که گروه های تکفیری ریشه اصلی نا امنی در کشور اند، تا سران آنان محاکمه نشوند و کمک های مالی خارج از کشور آنان مسدود نشود هرگز امنیت به کشور باز نخواهد گشت.

حجت الاسلام نقوی وهابیت و گروه های تکفیری را ریشه فساد در منطقه دانست و بیان داشت: تفکرات آنان همانند تفکرات صهیونزیم است و آنان برای رسیدن به اهداف خود حاضرند امنیت منطقه را به خطر باندازند.

این روحانی پاکستانی در برابر سیاست های استعماری و خطرناک وهابیت و صهیونیزیم، مسلمانان جهان را به بیداری فرا خواند و تاکید کرد: مردم پاکستان به ویژه شیعیان این کشور ضربه سنگینی از این فرقه منحرف دیده اند.

دبیر ایالتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اشاره به این که شهر کراچی رگ حیاتی اقتصاد کشور است اظهار داشت: دشمن با ایجاد ناامنی قصد تضعیف اقتصاد کشور را دارد سران و نیروهای امنیتی هرچه زودتر به این مسائل رسیدگی کنند و مردم را اگاه سازند./988/ت302/ف

ارسال نظرات