۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۶۶۶۸۵۴

توزیع سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در ملایر آغاز شد

توزیع سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در ملایر آغاز شد
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: به منظور کمک به اقشار نیازمند، توزیع سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب مرحله سوم رزمایش «کمک مومنانه» در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ سیدجواد حسینی روز شنبه در حاشیه این آیین اظهار داشت: این تعداد بسته معیشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان تهیه و بین زنان بد سرپرست و خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، یک‌هزار و ۵۰۰ بسته نوشت‌افزار هر کدام به ارزش ۲۵۰ هزار تومان نیز بین دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم توزیع خواهد شد.

سرهنگ حسینی ادامه داد: در کنار این اقدامات بازسازی و مرمت بیش از ۱۰ باب منزل مسکونی محرومان نیز در سطح شهرستان در دست اقدام است.

وی گفت: همچنین به مناسبت آغاز ماه ربیع الاول ۶ سری جهیزیه برای نوعروسان به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان و ۲ سری سیسمونی به ارزش ۶ میلیون تومان تهیه شده است.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه ملایر رتبه نخست کمک‌های مومنانه استان همدان را به خود اختصاص داد بیان کرد: تاکنون سه مرحله کمک‌های مومنانه در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج این شهرستان، بسیج جامعه زنان و نیز به همت خیران برای کمک به نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا اجرا شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر یادآور شد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۵ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش «کمک مومنانه» بین نیازمندان، اقشار آسیب‌پذیر و آسیب‌دیده از کرونا در این شهرستان توزیع شد که هم اکنون مرحله سوم با توزیع سه هزار و ۵۰۰ بسته آغاز شده است.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه در صدد هستیم این تعداد را به ۲۰ هزار بسته برسانیم که در استان همدان بی‌نظیر است اظهار داشت: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در ۲ بخش و در ایام ماه مبارک رمضان بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع شد.

وی افزود: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه همزمان با دهه امامت و ولایت در سه بخش آغاز شد و بیش از چهار هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: در دومین سری از مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه نیز همزمان با شهادت امام سجاد(ع) یک‌هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در سطح شهرستان توزیع شد.

وی با قدردانی از تلاش فرماندهان حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت خواهران و بسیج جامعه زنان این شهرستان در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی افزود: وحدتی که فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج این شهرستان در تهیه و توزیع این تعداد بسته‌های معیشتی داشتند، قابل تحسین است.

ارسال نظرات