۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۶۶۶۸۷۳
امام جمعه نورآباد:

روحانیان مبلغ وقف باشند

روحانیان مبلغ وقف باشند
لرستان - حجت الاسلام یوسف خانی بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ وقف تأکید کرد و گفت: انتظار می رود هر طلبه و روحانی یک مبلغ وقف باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد یوسف خانی، بعد از ظهر امروز به همراه رییس اداره اوقاف شهرستان دلفان و سلسله، نماینده  ولی فقیه در سپاه ناحیه، مدیر حوزه علمیه، دبیر ستاد اقامه نماز و معاونت تبلیغ از بقعه متبرکه امام زاده احمد و محمود(ع) بازدید کردند.

امام جمعه دلفان از وقف به عنوان مهم ترین عامل در رفع مشکلات جامعه یاد کرد و افزود: از ظرفیت روحانیت و حوزه علمیه باید در ترویج و تبیین فرهنگ وقف استفاده شود.

وی با تأکید بر اینکه هر طلبه و روحانی باید یک مبلغ وقف باشند، عنوان داشت: دعوت از حضور خیرین و هدایت نیت واقف به سمت نیازهای جامعه امری ضروری در نهادینه سازی فرهنگ وقف است.

حجت الاسلام یوسف خانی اظهار داشت: با ارائه راهکارهای نوین و بهره مندی از ظرفیت های تبلیغی باید در راستای تبیین و ترویج فرهنگ وقف نقش آفرینی شود.

وی با قدردانی از زحمات خیرین در زمینه امام زادگان، خواستار توجه جدی به تهیه زیرساخت های فرهنگی و مذهبی در کنار فضای آرام برای زوار شد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سید عارف نوریان
Iran, Islamic Republic of
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
وقف زمینه ساز فرهنگ نوع دوستی و مردم گرایی در جامعه می شود.
0
0