۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۶۶۶۸۸۰
امام جمعه تالش:

وحدت مسلمانان مانع تفرقه‌افکنی دشمنان است

وحدت مسلمانان مانع تفرقه‌افکنی دشمنان است
امام جمعه تالش اتحاد امت اسلامی را مانع تفرقه‌افکنی دشمنان در میان مذاهب شیعه و سنی دانست و بر گرامیداشت هفته وحدت مسلمانان توام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی نورزاد روز شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته وحدت در فرمانداری تالش اظهار کرد: بر همه امت اسلامی و مردم تالش واجب است نسبت به توطئه های دشمنان آگاه باشند و همانند گذشته حول محور وحدت حرکت کنند.

 وی از مسئولان و متولیان امر خواست برای هفته وحدت، برنامه های ویژه ای تدارک ببینند و از برنامه سفر نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت به شهرستان تالش در هفته وحدت خبر داد.
 معاون ‌سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تاش  نیز در این جلسه با تبریک  حلول ماه ربیع الاول، به شیوع بیماری منحوس کرونا اشاره کرد و افزود: امسال برنامه های هفته وحدت با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
 علی درمانی ابراز امیدواری کرد مجریان برنامه های هفته وحدت، رعایت مسائل بهداشتی را برای حفظ جان انسان ها جدی بگیرند و در همه برنامه ها بر رعایت آن با دقت نظارت کنند.
وی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست، برنامه های خود بمناسبت هفته وحدت را به دبیرخانه ستاد گرامیداشت این هفته در اداره تبلیغات اسلامی تالش اعلام کنند و فضاسازی شهرها و اماکن عمومی در دستور کار شهرداری ها و دهیاری ها قرار گیرد.

او برگزاری اجلاس نماز، افتتاح مدرسه در روستای دولابین بخش مرکزی، همایش کانون مداحان و برپایی محافل انس با قرآن را از مصوبات جلسه ستاد شئون فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت در تالش اعلام کرد.

۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول مصادف با ۲۹ آبان تا چهارم آذرماه، به مناسبت سالروز ولادت حضرت محمد (ص) هفته وحدت مسلمانان شیعه و سنی نام گذاری شده است.
شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و حدود ۴۰ درصد جمعیت آن را برادران و خواهران اهل سنت تشکیل داده است.

ارسال نظرات