۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۶۶۶۹۶۶
از سوی حوزه علمیه خواهران؛

فراخوان طرح و ایده‌های روابط عمومی اعلام شد

فراخوان طرح و ایده‌های روابط عمومی اعلام شد
فراخوان طرح و ایده‌های مرتبط با روابط عمومی از سوی اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه اعلام شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران از با اعلام خبر انتشار فراخوان طرح و ایده های مرتبط با روابط عمومی، هدف از این فراخوان را ورود ایده‌ها و پیشنهادهای جدید در حوزه روابط عمومی ذکر کرد و گفت: روابط عمومی سهم قابل ملاحظه‌ای در پیشبرد اهداف سازمانی دارد و با این طرح به دنبال افزایش پویایی در روابط عمومی و استفاده از آن در ارتقای جایگاه سازمان هستیم.

وی با اشاره به اینکه در این فراخوان طرح‌ها در دو سطح استانی و ملی قابل ارائه هستند، اضافه کرد: اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل از طرح‌های برتری که از سوی مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران ارائه می‌شود، حمایت می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه خواهران همچنین از علاقه‌مندان و صاحبان ایده‌ها دعوت کرد طرح‌های ابتکاری خود را در راستای تولیدات رسانه‌ای، فعالیت‌های تبلیغاتی و امور بین‌الملل به این اداره‌کل ارائه نمایند.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود را از طریق پست الکترونیک pr@whc.ir به این اداره‌کل ارسال نمایند./1324/د102/ف

ارسال نظرات