۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۶۶۶۹۹۴
محمودی خبر داد؛

اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان و طرح شفافیت در دستور کار مجلس

اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان و طرح شفافیت در دستور کار مجلس
سخنگوی کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از بررسی طرح شفافیت آرای نمایندگان و اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان در جلسات این هفته این کمیسیون خبر داد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سمیه محمودی سخنگوی کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در تشریح دستورکار جلسات هفته جاری کمیسیون متبوعش، گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در هفته جاری جلسه اعضاء و هیأت رییسه این کمیسیون با رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی درباره اولویت های کاری کمیسیون در دوره یازدهم قرار دارد و برگزار می شود.

وی با اشاره به دستورکار روز سه‌شنبه این کمیسیون، اظهار داشت: ادامه رسیدگی به گزارش کارگروه موضوع ماده 142 قانون آیین نامه داخلی در مورد طرح شفافیت آرای نمایندگان با حضور رییس و دبیر کارگروه نیز در دستورکار روز سه شنبه کمیسیون قرار دارد.

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس با اشاره به دستورکار روز چهارشنبه این کمیسیون، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است روز چهارشنبه نیز گزارش کارگروه منتخب کمیسیون در مورد طرح اصلاح و الحاق قانون نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با حضور رییس کارگروه رسیدگی شود./841/د102/ق

ارسال نظرات