۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۶۷۰۲۳
امام جمعه کرمانشاه:

خدمت به جامعه اسلامی عبادت است

خدمت به جامعه اسلامی عبادت است
کرمانشاه - امام جمعه کرمانشاه گفت: خدمت به جامعه و مردم در اسلام به نوعی یک عبادت تعریف شده است و این امر در نزد خدا و رسول اکرم(ص) امری مقدس محسوب می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز با محمدصادق معتمدیان؛ استاندار خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: خوشبختانه شاهد ظرفیت بسیار بالایی در بین مدیران استان کرمانشاه هستیم که این می تواند نقطه عطفی برای همه باشد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به لزوم استفاده از فرصت ها برای برون رفت از مشکلات، افزود: اکنون باید احساس غرور کنیم که مدیران توانمند کرمانشاهی در سطح کشور و در پست های کلیدی و مهم حضور دارند و این خود می تواند زمینه اعتماد به نفس را در همه مردم این استان تقویت کند.

آیت الله علما با تاکید بر تلاش همه برای خدمت بیشتر به آحاد جامعه، افزود: خدمت به جامعه و مردم در اسلام به نوعی یک عبادت تعریف شده است و این امر در نزد خدا و رسول اکرم (ص) امری مقدس محسوب می گردد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود اظهار داشت: خراسان رضوی جایگاه بسیار مهمی در کشور دارد و امیدواریم که استاندار کرمانشاهی آن استان بتواند از ظرفیت های خوب و ممتاز مشهدالرضا(ع) به بهترین نحو ممکن استفاده نمایند.

در ادامه این دیدار، محمد صادق معتمدیان؛ استاندار خراسان رضوی نیز در سخنانی اظهار داشت: امیدواریم که مدیران کرمانشاهی که در دیگر استانها مشغول انجام خدمت هستند بتوانند که توانایی های خود را به نمایش بگذارند.

استاندار خراسان رضوی بیان داشت: بنده هم افتخار می کنم که به عنوان استاندار استانی منصوب شده ام که جایگاه بسیاری بالایی در بحث معنوی دارد و این استان مقصد بسیاری از دوستداران اهل بیت علیهم السلام در کشور است.

براساس این گزارش، محمدصادق معتمدیان؛ از مدیران کرمانشاهی به تازگی از سوی هیات دولت به عنوان استاندار خراسان رضوی منصوب شده اند و پیش از این استاندار خراسان جنوبی بودند./1400//210/خ

ارسال نظرات