۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۶۶۷۱۲۸
مرادی:

دولت به داد کارگران و کارمندان برسد

دولت به داد کارگران و کارمندان برسد
نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: به همه مسئولان و دست اندرکاران اجرایی کشور تذکر می دهیم که به داد کارگران و کارمندان برسید.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس امروز طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس با اشاره به توهین رییس جمهور فرانسه نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)،  اظهار داشت: این رفتار رییس جمهور بی خرد فرانسه را بدشت محکوم می کنیم.

وی با بیان اینکه به همه مسؤولان و دست اندرکاران اجرایی کشور تذکر می دهیم که به داد کارگران، کارمندان برسید، گفت: انصافاً این قشر از مردم در بدترین شرایط معیشتی به سر می برند و زیبنده نیست که حقوق، اضافه کار، حق ماموریتشان و سنوات خدمتشان را در چندین ماه یا بعضاً سال بخواهند دریافت کنند. دولت به فکر این قشر باشد و به نوعی مشکلات این افراد را حل کند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس خطاب به رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر بهداشت و درمان تاکید کرد: از شما می‌خواهم حق مرزی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان که در واقع این استان صددرصد استان مرزی است، را پیگیری کنید.

مرادی ضمن خطاب قراردادن رییس جمهور تذکر داد: حداقل اگر در این 7 سال کار خاصی را انجام نداده اید، پروژه های نیمه تمام استان را که انتظار مردم است و پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد را دارند، به اتمام برسانید.

وی ادامه داد: مجلس به تبدیل وضعیت کارمندان و کارکنانی که در دوایر مختلف دستگاه اجرایی کار می کنند، صحه گذاشته و دولت باید نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشد./841/د102/ف

ارسال نظرات