۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۶۷۱۵۱
ارکانی:

مرکز پژوهش‌های مجلس قوانین مشکل دار برای مردم را مشخص کند

مرکز پژوهش‌های مجلس قوانین مشکل دار برای مردم را مشخص کند
نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی از مرکز پژوهش‌ها درخواست کرد خلأهای قوانین برای رفع مطالبات و مشکلات مردم را مشخص کند تا برای آن راهکار در نظر گرفته شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه علنی مجلس با اشاره به تصویب یک فوریت طرح رتبه بندی فرهنگیان گفت: برخی دستورکارهای مجلس تناسب زیادی با مطالبات واقعی مردم ندارد که این را می‌توان حتی در نطق‌های میان دستور نمایندگان هم دید.

وی افزود: مردم در مواجهه با نمایندگان از مجلس انتقاد می‌کنند؛ آنها از مجلس که به تعبیر رهبری مجلس امید و انتظار است، انتظار بالایی دارند.

نماینده نیشابور در مجلس تصریح کرد: در شرایطی که با مشکلاتی در زمینه نهاده‌های دامی وضعیت حاد کرونا مشکلات زعفران کارها، وضعیت بورس و مشکلات پیش آمده از اجرای قانون طرح حادی روستایی و وضعیت قطعی آب کشاورزی در سال جهش تولید مواجه هستیم دستور کار مجلس مواردی همچون لوایح موافقت نامه، اصلاح آیین نامه داخلی و یا اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری است اما آیا اینها اولویت کشور می‌باشد؟

وی از مرکز پژوهش‌های مجلس خواست که خلأهای قوانین برای رفع مطالبات و مشکلات مردم  را مشخص کند و  گزارش دهد چه قوانینی مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است. 

ارکانی گفت: در حالی مجلس یک فوریت طرح رتبه بندی فرهنگیان را تصویب کرده است که وزیر آموزش و پرورش ۲۸ مهر لایحه رتبه بندی معلمان را به هیأت دولت ارائه کرده بود./841/د102/ق

ارسال نظرات