۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۶۷۲۰۴
حجت الاسلام شکریان تأکید کرد؛

ضرورت دیپلماسی انقلابی در محکوم کردن اقدام موهن رییس جمهور فرانسه

ضرورت دیپلماسی انقلابی در محکوم کردن اقدام موهن رییس جمهور فرانسه
مازندران - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت دیپلماسی قوی و عزتمندانه در محکوم کردن اقدام موهن رییس جمهور فرانسه تأکید کرد.

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با محکوم کردن اهانت رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص)، تداوم این روند را نتیجه بی تفاوتی و سکوت برخی سران کشورهای اسلامی در برابر این اهانت های سریالی دانست.

وی با بیان این که سکوت و انفعال در برابر این گونه اهانت ها، غرب را گستاخ تر خواهد کرد، افزود: اگر زمانی که همان نشریه معلوم الحال فرانسوی به ساحت نبی مکرم اسلام اهانت کرد پاسخ قاطعی از سوی همه مسلمانان داده میشد امروز شاهد حمایت این اقدام ضد دینی از سوی رییس جمهور فرانسه نبودیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که چنین حوادث ناگواری قلوب همه مسلمانان و انسان های آزاده جهان را به درد می آورد، گفت: کشورهای اسلامی باید اقدامی قاطع در برابر این گونه اقدامات ضد دینی  اروپا انجام دهند.

حجت الاسلام شکریان، تحریم کالاهای فرانسوی را نخستین گام عملی در محکوم کردن اقدام رییس جمهور فرانسه در حمایت از اهانت کنندگان به ساحت نبی مکرم اسلام دانست و خاطرنشان کرد: جسارت به ساحت شخصیت بی نظیری همچون پیامبر رحمت، اقدامی ضد دینی و غیر قابل گذشت است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که آزادی بیان دروغین در اروپا و آمریکا تنها ابزاری برای منابع استکباری و استعماری غرب است، تصریح کرد: همین مدعیان آزادی بیان و دفاع از حقوق بشر در جایی که باید حقوق ملت های مستضعف و بی گناه دفاع مقدس، سکوت می کنند چون منافع استکباری و استعماری خود را در خطر می بینند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اخلاق و انسانیت در اروپا و آمریکا به پایین ترین حد ممکن تنزل یافته است، بیان داشت: اهانت غرب به مقدسات دینی مسلمانان نشان دهنده عجز و ناتوانی آنها در برابر عظمت اسلام ناب است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که غرب نمی تواند با اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام از عظمت و بزرگی پیامبر نور و رحمت بکاهد، تصریح کرد: این گونه اقدامات ضد دینی، عشق و دلدادگی ملت های جهان به پیامبر نور و رحمت را هر روز بیشتر خواهد کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که جهانی شدن اسلام ناب، رهبران غرب را به سمت اهانت به مقدسات دینی کشانده است، بیان داشت: اقدام اخیر غربی ها در جسارت به ساحت پیامبر گرامی اسلام موجب جریحه دار شدن عواطف و احساسات یک میلیارد مسلمان در جهان شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اهانت به مقدسات دینی آزادی بیان نیست، تصریح کرد: اروپا نمی تواند با اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام و سایر مقدسات دینی مسلمانان، در پشت پرده آزادی بیان دروغین پنهان شود.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که آزادی بیان در اروپا ادعایی کاملاً دروغین است، خاطرنشان کرد: امروز آزادی بیان در دنیای غرب تنها به ابزاری برای فشار و سوء استفاده از سایر ملت ها تبدیل شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که سکوت مسلمانان در برابر این هتک حرمت ها موجب گستاخ تر شدن غرب خواهد شد، بیان داشت: واکنش قاطع جهان اسلام در برابر این گونه جسارت ها می تواند مانع تکرار این گونه اهانت ها شود.

وی با تأکید بر این که باید در برابر اسلام ستیزان با اقتدار ایستاد و از اسلام ناب دفاع کرد، خاطرنشان کرد: سکوت و عقب نشینی در برابر چنین انسان های گستاخی موجب تشدید چنین اقدامات ضد دینی خواهد شد./950//310/خ

ارسال نظرات