۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۶۷۲۰۸
دویک:

عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی یک جرم دینی، ملی و اخلاقی است

عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی یک جرم دینی، ملی و اخلاقی است
رییس مجلس قانونگذاری فلسطین تأکید کرد که عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با دشمن صهیونیستی، یک جرم دینی، ملی و اخلاقی است.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا،عزیز دویک در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد که عادی کنندگان روابط با دشمن صهیونیستی بهتر این بود که از ملت فلسطین حمایت می‌کردند، زیرا این ملت مرود ظلم و ستم قرار گرفته، نه اینکه طرف ظالم را بگیرند و آن‌ها با این کار شریعت اسلامی و تمامی ارزش‌های اخلاقی و برادری را زیر پا گذاشتند.

دویک افزود که سازشکاران با رژیم صهیونیستی دشمن امت و نماینده نظام های دیکتاتوری هستند و ملت های آنان اقداماتشان را قبول ندارند و حتی علمای امت بر اینکه عادی سازی روابط با دشمن اشغالگر صهیونیستی خیانت به الله، پیامبر (ص) و مسلمانان است، اجماع نظر دارند.

وی از عادی کنندگان روابط با رژیم صهیونیستی خواست از ملت های خود نظرخواهی کنند تا ببینند که تصمیمات خود را بر خلاف خواسته آنان اتخاذ کرده اند.

رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین اظهار داشت که برخی سران عرب به طور داوطلبانه قدم در مسیر عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی گذاشته اند اما تمامی آن ها در حقیقت دیکته های طرف های خارجی را که به دنبال مصلحت رژیم صهیونیستی هستند، پیاده می کنند.

عزیز دویک بر ضرورت قیام ملت ها بر علیه حکام سازشکار با دشمن صهیونیستی به منظور سرنگونی و جایگزی کردن آنان تاکید کرد.

دویک اشاره کرد که ملت فلسطین از طریق تحقق آشتی ملی و برگزاری انتخابات، اقدام به مقابله با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی، معامله قرن و دیگر توطئه ها علیه فلسطین می کند./د102/ف

 منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین 
ارسال نظرات