۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۶۶۷۲۶۰
رییس مجمع امت واحده پاکستان:

غرب از گسترش اسلام در جهان به‌شدت ترس دارد

غرب از گسترش اسلام در جهان به‌شدت ترس دارد
حجت الاسلام شهیدی گفت: دشمنان در حال حاضر تلاش دارند که با توهین به مقدسات اسلامی مسلمانان را خشمگین کرده و چهره خشن از اسلام به جهانیان معرفی نمایند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد امین شهیدی رییس مجمع امت واحده پاکستان در بیانیه‌ای با محکومیت اظهارات رییس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام(ص) اظهار داشت: امروز جنگ فرهنگی است، از یک طرف فرهنگ پوسیده غرب و از سوی دیگر فرهنگ غنی اسلام و فرهنگ اسلامی تهدید بزرگی برای غرب است و قدرت های شیطانی برای مبارزه با اسلام، هم با تفرقه افکنی در میان مسلمانان و هم از توهین به مقدسات اسلام به دنبال تضعیف و انتشار میان امت اسلامی است.

این شخصیت برجسته شیعه پاکستانی بیان داشت: غرب امروز از گسترش اسلام در جهان به شدت ترس دارند و دشمنان در حال حاضر تلاش دارند که با توهین به مقدسات اسلامی مسلمانان را خشمگین کرده و چهره خشن از اسلام به جهانیان معرفی نمایند، اما بدانند که امت مسلمان در مقابل آنها ایستادگی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در توهین به شخصیت پیامبر اسلام(ص) و مقدسات اسلامی نه تنها فرانسه بلکه قدرت های بین المللی دست دارند گفت: در مسأله توهین به مقدسات اسلامی با فرانسه قدرت‌های شیطانی هم همنوا است، و این یک عمل جدیدی هم نیست. واکنش کشورهای اسلامی در قبال این مسأله مهم خوشحال کننده است و مسلمانان فقط به بیانیه های اکتفا نکنند باید کالای فرانسه، امریکا و انگلیس را تحریم کنند چون اگر اقتصاد غرب ضعیف شود خودشان از انجام چنین جنایتی دست خواهند کشید./ت302/ف

ارسال نظرات