۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۶۶۷۲۷۴
امام جمعه اروند کنار:

هتک حرمت به مقدسات آزادی بیان نیست

هتک حرمت به مقدسات آزادی بیان نیست
خوزستان - حجت الاسلام محمدی پور گفت: اینجا غرب نیست و هر کس نمی‌تواند هر چه می خواهد بگوید؛ شیاطین بدانند آزادی بیانی که با هتک حرمت  باشد؛ آزادی نمی‌گویند.
حجت الاسلام مهدی محمدی پور، امام جمعه اروندکنار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با مبارزه دشمنان اسلام با اصل اسلام بیان داشت: دشمنان اسلام از طریق مبارزه با اسلام مخالفت خود را با مسلمانان، سیاست‌های اسلامی و پیشرفت‌های مسلمین نشان می‌دهند؛ یکی از اقداماتی که در این چند سال اخیر به دفعات انجام می‌دهند؛ اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) است.

امام جمعه اروندکنار با بیان اینکه هتاکان حرمت پیامبر اکرم (ص) نمی‌خواهند منافعشان با تشخیص راه صحیح به خطر افتد افزود: پیامبراکرم (ص) مشعل دار نور اسلام  است؛ اسلام  با پرتو افشانی ظلمت‌ها را برطرف می‌کند و موجب می‌شود که مردم حق را از باطل تشخیص دهند.

حجت الاسلام محمدی پور ادامه داد: هتاکان حرمت پیامبر گرامی اسلام (ص) منافعی دارند؛ نمی‌خواهند نوری برای تشخیص راه از چاه وجود داشته باشد و حق از باطل تمییز داده شود به همین دلیل با آموزه‌های اسلامی، شخص پیامبراکرم (ص) و شیعیان به شیوه‌های مختلف مبارزه می‌کنند.

وی در رابطه با واکنش مسلمانان در طول تاریخ نسبت به هتک حرمت به پیامبر (ص) و دین اسلام گفت: این شیاطین می‌خواهند بدانند که مسلمان چه عکس العملی در خصوص اهانت به پیامبر دارند؛ به فضل خدا واکنش دوستداران ایشان همیشه خوب بوده و هر زمان که آن‌ها مرتکب این عمل وقیحانه شدند، علما و مسلمین واکنش‌های در خور را نشان دادند.

امام جمعه اروندکنار با بیان اینکه اینجا غرب وحشی نیست و هر کس نمی‌تواند هر چه می خواهد بگوید، اظهار داشت: این شیاطین عمل وقیحانه خود را با حربه آزادی بیانی که خود تعریف کرده اند انجام دادند؛ این افراد بدانند آزادی بیانی که موجب هتک حرمت شود را آزادی نمی‌گویند.

حجت الاسلام محمدی پور دلیل روی آوردن به اهانت پیامبر گرامی اسلام از سوی غربی‌ها را عدم توانایی آن‌ها در مقابل منطق فولادین اسلام خواند و عنوان کرد: این عمل وقیحانه را محکوم می‌کنیم، در واقع این حرکات تنها نشان از این دارد که این افراد با این روش می‌خواهند ذات درونی خود را آشکار کنند./۹۴۵۴/ت310/ب1
ارسال نظرات