۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۶۶۷۴۶۰
مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت خرم آباد:

اساتید نقش بسزایی در پیشرفت علمی طلاب دارند

اساتید نقش بسزایی در پیشرفت علمی طلاب دارند
لرستان - حجت الاسلام سبزی پیری به نقش اساتید در تحصیل طلبه اشاره کرد و گفت: با توجه به تحصیل تلفیقی طلاب گفت: باید جلوی افت تحصیلی طلبه گرفته شود.

حجت الاسلام نادر سبزی پیری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: ۵۰ طلبه در مدرسه علمیه سفیران هدایت در حال تحصیل هستند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت خرم آباد با اشاره به برگزاری دروس به صورت تلفیقی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از افت تحصیلی طلاب، اساتید حوزه به خوبی پای کار هستند.

وی ادامه داد: امسال هفت طلبه جدیدالورود جذب حوزه سفیران هدایت شده است و شرایط پیش آمده به علت شیوع ویروس کرونا در آمار پذیرش نقش داشت.

حجت الاسلام سبزی پیری یادآور شد: دروس اصلی پایه اول سه روز از هفته به صورت حضوری و روزهای سه شنبه و چهارشنبه به صورت مجازی برگزار می شوند.

وی خاطرنشان کرد: دروس پایه دوم تا پنجم نیز به صورت مجازی در حال برگزاری هستند و طلاب می توانند یک روز از هفته برای رفع اشکال سر کلاس درس حاضر شوند.

حجت الاسلام سبزی پیری تصریح کرد: از طلاب انتظار می رود فرصت تحصیل را غنیمت شمارند و با تلاش و پشتکار برای ارتقای سطح علمی و اخلاقی و رسیدن به اهداف طلبگی گام های استواری بردارند./۹۴۵۱//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات