۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۶۶۷۴۷۷
امام جمعه موقت کرمانشاه:

آمریکا از هر فرصتی برای توطئه و جنگ افروزی در کشورها استفاده می کند

آمریکا از هر فرصتی برای توطئه و جنگ افروزی در کشورها استفاده می کند
کرمانشاه - امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: تسخیر سفارت آمریکا و اسناد به دست آمده در آن نشان داد که آمریکاییها از هر فرصتی برای توطئه و جنگ افروزی در کشورها استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی عصر امروز در دیدار جمعی از کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اظهار داشت: امسال کرونا بسیاری از برنامه ها و مراسم های ملی و مذهبی را تحت تاثیر خود قرار داده است و شاهد لغو و محدود شدن آنها هستیم.

امام جمعه موقت کرمانشاه در ادامه با اشاره به فرا رسیدن یوم الله سیزده آبان ماه، گفت: روز بزرگ 13 آبان یا همان «انقلاب دوم» ملت ایران را در پیش داریم، روزی که سرنوشت این نظام و انقلاب در دچار تحول شد.

این عالم کرمانشاهی با اشاره به اینکه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام، کور کردن چشم های نامحرم دشمنان اسلام و انقلاب محسوب می شود، ادامه داد: در سیزدهم آبان ماه دانشجویان، دانش آموزان و ملت انقلابی و با بصیرت ایران، توانستند که پایگاه جاسوسی آمریکای جنایتکار را در یک حرکت انقلابی تسخیر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: تسخیر سفارت آمریکا و اسناد به دست آمده در آن نشان داد که آمریکایی ها از هر فرصتی برای توطئه و جنگ افروزی در کشورها استفاده می کنند که اسناد موجود در سفارت آمریکا در تهران این امر را به یقین تبدیل کرد.

امام جمعه موقت کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید امسال سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بهتر از هر سال دیگری برگزار شود، گفت: شاید شرایط ویژه جامعه در بحث کرونا اجازه برگزاری راهپیمایی عظیم در این روز را به ما ندهد، ولی از همه فعالان فرهنگی و افراد انقلابی می خواهیم که از تمام وسایل ارتباط جمعی برای معرفی و تبیین این روز بزرگ و تاریخی استفاده کنند.

این عالم کرمانشاهی با تاکید بر اینکه نسل جوان نیازمند شناخت بیشتر و کاملتر تاریخ این انقلاب از آغاز تا کنون است، بیان داشت: باید قبل از اینکه شبکه های ماهواره ای اطلاعات نادرست و تحریف شده خود درباره وقایعی همانند سیزده آبان را به خُرد نسل های جوان و نوجوان کشور بدهند، باید خودمان وارد میدان شویم.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی افزود: دشمن برای هر روز و هر ساعت و هر دقیقه ما برنامه و توطئه در دستور کار دارد و از هرگونه کم کاری و بی تفاوتی ما به سود اهداف شیطانی خویش بهره می برد، بنابراین نباید این اجازه را به آنان دهیم که این انقلاب را به میل خود مصادره کنند.

امام جمعه موقت کرمانشاه در پایان سخنان خود گفت: از شما دست اندرکاران فرهنگی که در نهادی انقلابی مشغول فعالیت هستند بابت برگزاری مراسم های ملی و مذهبی در استان کرمانشاه تقدیر می کنم و امیدوارم که همواره در راه اعتلای این انقلاب و نظام کوشا، پیروز و سربلند باشید./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات