۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۶۶۷۳۰۳
حجت الاسلام و المسلمین ایرانی خبر داد؛

تشکیل ستاد بحران و حوادث نهادهای حوزوی در حوزه علمیه کرمانشاه

تشکیل ستاد بحران و حوادث نهادهای حوزوی در حوزه علمیه کرمانشاه
کرمانشاه - حجت الاسلام و المسلمین صادق ایرانی؛ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه از تشکیل ستاد بحران و حوادث نهادهای حوزوی در این استان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلین صادق ایرانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت با اشاره به برگزاری ستاد بحران و حوادث نهادهای حوزوی حوزه علمیه کرمانشاه گفت: در ستاد بحران و حوادث نهادهای حوزوی حوزه علمیه استان کرمانشاه تصمیمات مهمی در این شرایط کرونایی اتخاذ گردید.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه در این ستاد توانستیم چندین مورد تصمیم گیری برای مدیریت وضعیت کنونی در حوزه های علمیه کرمانشاه داشته باشیم که بی شک این تصمیم گیری ها می تواند نقش مهمی در ادامه کار مدارس علمیه در سطح استان داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ایرانی در ادامه سخنان خود به برخی از این مصوبات اشاره کرد و بیان داشت: یکی از مصوبات ستاد مذکور این بود که مرکز خدمات حوزه علمیه کرمانشاه مکلف شد با اعلام شماره حسابی برای جمع آوری کمک به طلاب آسیب دیده از کرونا اقدام نماید.

این استاد حوزوی تاکید کرد: تشکیل گروه های جهادی در مدارس علمیه کرمانشاه یکی دیگر از تصمیمات و مصوبات ستاد بحران و حوادث نهادهای حوزوی حوزه علمیه این استان بود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به ضرورت حضور روحانیون و طلاب برای کمک رسانی به اقشار ضعیف و مستمند جامعه در این ایام ویژه، اظهار داشت: یکی دیگر از مصوبات ما در این ستاد، تشکیل قرارگاه حوزوی برای جمع آوری کمک برای نیازمندان در سطح استان کرمانشاه بود.

حجت الاسلام و المسلمین ایرانی خاطرنشان کرد: همچنین در این ستاد بسیج طلاب موظف شد برای طلابی که در بیمارستان ها مشغول خدمت و کمک به کادر درمان هستند حکم ماموریت صادر کند و در صورتی که این طلاب مبتلا به کرونا شوند به آنها یاری رساند و در صورت شهادت این عزیزان در عین خدمت، آنها جزو شهدا سلامت محسوب شوند./1400//310/خ

ارسال نظرات