۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۶۶۷۲۹۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

لغو اقامه نماز جمعه در کرمانشاه

لغو اقامه نماز جمعه در کرمانشاه
کرمانشاه - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از لغو نماز جمعه در شهر کرمانشاه خبر داد.

عباس سروری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به حاد شدن وضعیت کرمانشاه در بحث کرونا فردا نماز جمعه در این شهر برگزار نخواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: لغو نماز جمعه کرمانشاه با توجه به مصوبه ستاد استانی مبارزه به کرونا صورت گرفته است.

سروری با اشاره به اینکه نماز جمعه در دیگر شهرستان های کرمانشاه که وضعیت قرمز دارند، برگزار نمی شود، گفت: ملاک ما برای برگزاری یا عدم برگزاری نماز جمعه، ستاد استانی مبارزه با کروناست، زیرا حفظ سلامت مردم و نمازگزاران از اولویت های مهم محسوب می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: از عموم مردم درخواست داریم که برای خروج از این وضعیت نابسامان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی نهایت توجه و دقت را داشته باشند، زیرا تا زمانی که جامعه در این باره بی تفاوت باشد، نباید انتظار از بین رفتن این ویروس منحوس را داشته باشیم.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان عنوان کرد: طبق دستورالعمل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مقرر گردید که برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه در کرمانشاه به صورت محدود و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: با این وجود تصمیم نهایی درباره برگزاری یا لغو این مراسم در استان کرمانشاه و شهرستان های تابعه شنبه هفته آینده به صورت قطعی اعلام می شود./310/خ

ارسال نظرات