۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۶۷۵۶۴
مجمع علما و خطبای بمبئی هندوستان:

مکرون با حمایت از هتاکان به هدف شوم خود نخواهد رسید

مکرون با حمایت از هتاکان به هدف شوم خود نخواهد رسید
مجمع علما و خطبای بمبئی هندوستان در بیانیه ای رییس جمهور فرانسه را به پرهیز از اسلام ستیزی فراخوند و تأکید کرد: مکرون با حمایت توهین کنندگان به هدف شوم خود نخواهد رسید.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، مجمع علما و خطبای بمبئی هندوستان در واکنش به اقدام رییس جمهور فرانسه بیانیه ای صادر کرد و گفت: مکرون با حمایت توهین کنندگان رسول اسلام(ص) به هدف شوم خود نخواهد رسید.

در این بیانیه آمده است: در هر عصری احمق های آن زمان، دشمنان، کفار، منافقان، ملحدان و ستمگران با توهین رسول اسلام(ص) برای کمتر نشان دادن شخصیت پیامبر گرامی اسلام(ص) تلاش بی نتیجه ای داشته اند و هرگز به نتیجه نرسیدند.

اعضای مجمع علما و خطبای بمبئی هند تأکید کردند: هدف از این اقدام سرد کردن علاقه مسلمانان به شخصیت رسول اسلام(ص)، قرآن کریم و آموزهای دین اسلام و کند کردن سرعت گسترش اسلام در جامعه غربی است که مردم از فرهنگ چندش آور آن خسته شده اند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: طبق فرمایشات قرآن کریم " ان شانئک هوالابتر" دشمن پیامبر گرامی اسلام(ص) ابتر است، تاریخ نشان داده است از گذشته تمام کسانی که به توهین رسول الله(ص) روی آوردند عاقبت ننگین را تجربه کردند.

این مجمع دینی با استناد با آیاتی از قران کریم ابراز داشت: پسندیده ترین دین نزد خداوند دین اسلام است، و این دین جهانی خواهد بود، استکبار جهانی هرچه قدر تلاش کند نمی تواند مانع گسترش اسلام در جامعه خود شود، چنانکه قرآن می فرماید يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ ﴿ سوره صف ایت 8‌﴾ ترجمه: کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.

اعضای مجمع علما و خطبای بمبئی هند واکنش و اعتراض جهان اسلام در مقابل کاریکاتور توهین آمیز و حمایت امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه را ستودنی دانستند./988/پ203/ق

ارسال نظرات